Pitäisi vaimon e85:een kuulemma päivittää enkelinsilmäajovalot. Onko kenellläkään täällä kokemusta Tuning-Tec / Spyder ajovalojen kytkennöistä? Niissä on nuo enkelirinkuloiden johdot on itse kytkettävä, ei ole valmiiksi missään liittimissä. Harvinaisen typerä toteutus. Ja mitään ohjettahan ei tullut myyjäliikkeeltä. Noissa on tuossa keskellä ylhäällä tuo sumeampi palkki, onkohan se tarkoitettu päiväajovaloksi? Siihen tulee nimittäin omat johdot ja joku polttimo niissä kiinni. Sen alapuolella on vielä yksi ledivalo rinkuloiden välissä kytkettävissä, enkä ymmärrä oikein, että miksi. Enkelirinkulat on kuitenkin näyttävämmät kuin se pieni valopiste. Toki vaikka nuo on E-hyväksytyt on niihin varmaan ympättä tehdä kytkennöillä kaikki jenkkihassutukset.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ajovalotuninkia Zetaan, jollain on varmaan kokemusta kytkennöistä.
Collapse
X
-
Originally posted by BMWFW24 View PostPitäisi vaimon e85:een kuulemma päivittää enkelinsilmäajovalot. Onko kenellläkään täällä kokemusta Tuning-Tec / Spyder ajovalojen kytkennöistä? Niissä on nuo enkelirinkuloiden johdot on itse kytkettävä, ei ole valmiiksi missään liittimissä. Harvinaisen typerä toteutus. Ja mitään ohjettahan ei tullut myyjäliikkeeltä. Noissa on tuossa keskellä ylhäällä tuo sumeampi palkki, onkohan se tarkoitettu päiväajovaloksi? Siihen tulee nimittäin omat johdot ja joku polttimo niissä kiinni. Sen alapuolella on vielä yksi ledivalo rinkuloiden välissä kytkettävissä, enkä ymmärrä oikein, että miksi. Enkelirinkulat on kuitenkin näyttävämmät kuin se pieni valopiste. Toki vaikka nuo on E-hyväksytyt on niihin varmaan ympättä tehdä kytkennöillä kaikki jenkkihassutukset.
olen koittanut selvitellä miten xenonin tilalle saisi halogeenit...halogeenit tuninki valot kun on aika paljon halvemmat ja enempi valinnanvaraa
Comment
-
Comment