Announcement

Collapse
No announcement yet.

Z3 pakokaasumittauksen tulokset

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kuplivaa
    Newbiemmer
    • Jun 2011
    • 15
    • Finland

    Z3 pakokaasumittauksen tulokset

    Z3 ei mennyt katsastuksesta läpi, syynä:

    CO-pitoisuus joutokäynnillä: liian korkea
    CO-pitoisuus kierroksilla: CO korotetulla pyörimisnopeudella liian korkea
    HC-pitoisuus joutokäynnillä: liian korkea

    Onko ideoita missä vika voi olla ja onko kallis korjaus?
  • kaikkone
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2010
    • 933
    • Villähde

    #2
    Originally posted by kuplivaa View Post
    Z3 ei mennyt katsastuksesta läpi, syynä:

    CO-pitoisuus joutokäynnillä: liian korkea
    CO-pitoisuus kierroksilla: CO korotetulla pyörimisnopeudella liian korkea
    HC-pitoisuus joutokäynnillä: liian korkea

    Onko ideoita missä vika voi olla ja onko kallis korjaus?

    Kerrohan tarkemmin autostasi ja arvoistasi. Vaikka aika bmw guruja täällä on niin ei sentäs meedioita.

    Comment

    • kuplivaa
      Newbiemmer
      • Jun 2011
      • 15
      • Finland

      #3
      Originally posted by kaikkone View Post
      http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=205832
      Kerrohan tarkemmin autostasi ja arvoistasi. Vaikka aika bmw guruja täällä on niin ei sentäs meedioita.
      Kyseessä siis Z3 1.9.
      Last edited by kuplivaa; 18-07-2011, 16:06.

      Comment

      • kuplivaa
        Newbiemmer
        • Jun 2011
        • 15
        • Finland

        #4
        Ja lisäksi lambda-arvoa ei papereiden mukaan joutokäynnissä mitattu, ja se yli 2000 1/min on 1,03 (suurin sallittu 1,03)...

        Jotain se katsastusukko höpötti, ettei saanut kaikkia mitattua...?

        Comment

        • kaikkone
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2010
          • 933
          • Villähde

          #5
          Originally posted by kuplivaa View Post
          Ja lisäksi lambda-arvoa ei papereiden mukaan joutokäynnissä mitattu, ja se yli 2000 1/min on 1,03 (suurin sallittu 1,03)...

          Jotain se katsastusukko höpötti, ettei saanut kaikkia mitattua...?
          Vieläkin tarkemmin voi kertoa mikä pirssis kyseessä.
          Eli vuosimalli, mikä kone, diesel bensa, tilavuus.

          Poljettiinko katalysaattoria lämpimäks? Se voi olla yks mikä pitää arvoja korkeilla.

          Comment

          • kuplivaa
            Newbiemmer
            • Jun 2011
            • 15
            • Finland

            #6
            Originally posted by kaikkone View Post
            Vieläkin tarkemmin voi kertoa mikä pirssis kyseessä.
            Eli vuosimalli, mikä kone, diesel bensa, tilavuus.

            Poljettiinko katalysaattoria lämpimäks? Se voi olla yks mikä pitää arvoja korkeilla.
            Z3, 1998, 1.9 bensa.



            Jotain se katsastusukko höpötti, ettei saanut kaikkia mitattua...?

            Ei oo poljettu muuta kun katsastusmiehen toimesta

            Mitä vikoja nää voi olla...?
            Last edited by kuplivaa; 18-07-2011, 16:07.

            Comment

            • Hemi
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2004
              • 18880
              • Pirkanmaa

              #7
              Imuvoto 95%:n varmuudella.

              Comment

              • kuplivaa
                Newbiemmer
                • Jun 2011
                • 15
                • Finland

                #8
                Originally posted by Hemi View Post
                Imuvoto 95%:n varmuudella.
                Thanks. Eli siis imusarjako vuotaa? Ei varmaan kovin kallis korjaus?

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎