Tuli hankittua tuollainen kesäksi kun kädet ei enää kestä tehokkaita kyykky kotareita . No autolla ajettu 200tkm ja tutkin nyt vähä että mitä pitäisi uusia, huomattu taka iskarien vuotavan joten sarjaa olisi etsittävä mutta mikä olisi suhteellisen mukava normi ajossa sekä joskus radalla mieluiten korkeus säädettävä. Sitten taka kelkan puslat rikki mietin jotain powerflex,iä vähän joka paikkaan kun edessäkin tuntuu olevan aika pehmo kunnossa taka puslat, mutta meneekö liian kivireeksi kun renkaatkin tulee 17 tai isommat . Sitten vetonivelet oli hiukka väljät sisimmäiset kamala kolahdos vaihdettaessa vaihdetta , onko yleisesti ottaen jos uudet laittaa niin samanlaiset vai pysyykö edes hetken hyvinä. Jarrut oli näköjään hiljan laitettu joten jos nesteet vaihtais. Nyt kun lumi on vielä maassa niin voisi osia tilata ja vaihtaa .
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Z3 Cab 2.8 -99 alusta+muuta
Collapse
X
-
Tervetuloa joukkoon! Alustaksi suosittelen KW Variante 1:stä, on mukava ja kohtuu jämäkkä. Tietenkin jos rataa kierrät enemmän niin suuntaa suoraan Variante 2:seen tai 3:seen.
Rengastukseksi en suosittele 17" isompaa ulkonäkö taikka mukavuussyistä. Itse vaihdoin 18"->17" ja olen ollut tyytyväinen.Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
-
-
Kolahdus vaihdettaessa kakkoselta kolmoselle, ja/tai toisinpäin on kohtuullisen yleinen ominaisuus, ainakin osto-oppaan mukaan mitä lueskelin taannoin. Koliseeko perässä kaikissa vaihdoissa?
Alusta-aihe kiinnostaisi itseänikin. Tossa kolmelitrasessa on H&R tontitus alkuperäisillä iskareilla. Muuta hyvää ei siinä setupissa ole kuin matalahko ulkonäkö . Halvin KWv1 näyttäisi äkkiseltään olevan reilut kahdeksansataa €. Onko muilla kokemuksia tästä alustasta / ideoita mistä olisi fiksuin tilailla?Nyt: e82 x-kertaa maailman ympäri & Z3 rdstr jäätelökioskillakäyntiauto
Ennen: e83 3.0sd, e30 mit m20 soundit sekä e21 kolmenyhdenviiden
Comment
-
-
Originally posted by Justabanana View PostKolahdus vaihdettaessa kakkoselta kolmoselle, ja/tai toisinpäin on kohtuullisen yleinen ominaisuus, ainakin osto-oppaan mukaan mitä lueskelin taannoin. Koliseeko perässä kaikissa vaihdoissa?
Alusta-aihe kiinnostaisi itseänikin. Tossa kolmelitrasessa on H&R tontitus alkuperäisillä iskareilla. Muuta hyvää ei siinä setupissa ole kuin matalahko ulkonäkö . Halvin KWv1 näyttäisi äkkiseltään olevan reilut kahdeksansataa €. Onko muilla kokemuksia tästä alustasta / ideoita mistä olisi fiksuin tilailla?
Sen verran pitää soraääntä tuosta pitää, että takapää sais olla aavistuksen jäykempi tai oikeastaan sisäänjousto rajoitetumpi. Meinaa nimittäin pakoputki hakata maata, kun niiaa eikä oo kierre vielä läheskään tapissa. Ongelma ilmenee lähinnä silloin kun tankki on täynnä ja/tai kontissa tavaraa.Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Katselin tuolta ebaystä samoja Kw sarjoja ja Fk,n hinnat pyörii 800E ylöspäin , kuitenkin paras sarja mitä omissa autoissa ollut oli Weitecin kiinteä sarja joka oli suht pehmeä alle 80 vauhdissa mutta myös kovemmissa oli tarpeeksi jäykkä.
Tuo kiinteäkin kävisi jos kerralla löytyisi oikea korkeus, eipä nuota muutenkaan säädetä kuin kerran siis yleensä.
Itselläni oli mersun W203 farkussa aikoinaan variate 1 mutta etupään madallus oli huijausta joka piti olla 60mm paitsi yli 7*15 vanntetta käytettäessä vain 20mm, siis rälläkkä hommiin kun 8.5*19 vanne myös etu patruunat meni vaihtoon jo ennen vuotta mutta toinen vaan korvattiin .
Jos jollain olisi kuvia kiinteistä sarjoista 17-19 vanteilla niin sekin vähä auttais, ennemmin säädettävät iskarit olisi tarpeen joita löytyy kiinteä koreuksisista sarjoista.
Mites onko tuossa joku subbari sielä katon ja kontin välissä , kun vähä siirtää ääntä taakse mieletön räminä vaan alkaa ja sieltä putkesta kevyesti puhaltelee.
Mites ne puslat onko kukaan laittanut jotain extra malleja.
Comment
-
-
No niin sain vain asennettua K-sportin alustasarjan zetaan ja sitte ihmettelen mikä näissä on ajatuksena etupäässä olisi vielä 100mm tiputus varaa mutta takana on jo kaikki välimutteritkin pois niin silti jää vielä jokseenkin korkealle, muutenkin takapää tuntui aika kummalle pirun jäykkä mutta silti pomppii holtittomasti .
Ekassa kuvassa ilman .
Comment
-
-
En tuohon jousitus-ongelmaan osaa tarjota apua...
Mutta oletko tietoinen, että autosi on suht harvinainen Bella Machina-individual?
BELLA MACCHINA: Rare individual Z3 from 1999 , cosmos Black Metallic or Jet Black (blackII) paint , 2-tone M-seats Yellow-Brown & Black , M steering wheel , Wooden dash , white blinkers & 17 inch wheels
Itse en ainakaan muista nähneeni toista samanlaista.Z3 Coupé 2.8
Pajero Pinin
BMW Cruise Bike
Comment
-
-
Originally posted by Riedle View PostEn tuohon jousitus-ongelmaan osaa tarjota apua...
Mutta oletko tietoinen, että autosi on suht harvinainen Bella Machina-individual?
BELLA MACCHINA: Rare individual Z3 from 1999 , cosmos Black Metallic or Jet Black (blackII) paint , 2-tone M-seats Yellow-Brown & Black , M steering wheel , Wooden dash , white blinkers & 17 inch wheels
Itse en ainakaan muista nähneeni toista samanlaista.
Comment
-
-
Minkä merkkisiä alusta sarjoja porukoilla on Zetoissa ja onko tuo takapää oikeasti vain tehtaalta lähtiessään epä onnistunut vai saako sen toimimaan jollain jousilla / iskareilla , kuitenkin alkuperäisillä oli aika vetelä esitys ja tuolla K-Sportin sarjalla tuli vielä huonompi hiljaa ajettaessa tosi jäykkä mutta vähän vauhtia lisättäessä paukuttaa niin pirusti takaisin että selkää heikottaa .
Jos oikeasti on jostain sarjasta hyvää sanottavaa Zetan alla niin kirjoittele tänne.
Vai onko oikeasti kaiken merkkiset alustasarjat tulleet näin huonoiksi .
Comment
-
-
Originally posted by jarruu View PostMinkä merkkisiä alusta sarjoja porukoilla on Zetoissa ja onko tuo takapää oikeasti vain tehtaalta lähtiessään epä onnistunut vai saako sen toimimaan jollain jousilla / iskareilla , kuitenkin alkuperäisillä oli aika vetelä esitys ja tuolla K-Sportin sarjalla tuli vielä huonompi hiljaa ajettaessa tosi jäykkä mutta vähän vauhtia lisättäessä paukuttaa niin pirusti takaisin että selkää heikottaa .
Jos oikeasti on jostain sarjasta hyvää sanottavaa Zetan alla niin kirjoittele tänne.
Vai onko oikeasti kaiken merkkiset alustasarjat tulleet näin huonoiksi .BMW F30 330e 2017
Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D
Comment
-
Comment