Announcement

Collapse
No announcement yet.

Renkaista ja alustakulmista Z4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fattis
    Newbiemmer
    • Apr 2012
    • 5
    • vantaa

Renkaista ja alustakulmista Z4

Osaisko joku kertoa minkälaiset kulmat olisivat "ideaalit" :think. Edessä renkaina 235/35/19" takana 265/30/19" ja vetely on aikamoista. Tosin renkaat saattavat olla kanssa syynä. Renkaat yokohama advan sport ja noin 5-6mm pintaa jäljellä.
    Rengaspaineita vaihtelemalla vetely hieman väheni, tosin sekin saattaa vaan olla korvienvälissä

Alusta tutkittiin korjaamolla takajousien vaihdon yhteydessä ja ei mitään välystä löytynyt.

Ja sitten vielä noista rengasmerkeistä, jos jollain on hyviä kokemuksia edellämainitun kokoluokan renkaista niin vinkkejä otetaan myös niistä vastaan.
  • Nizu^
    Bimmer Rookie
    • Oct 2006
    • 86
    • Helsinki

Ei voi kun suositella Hankook K110:ä. Mulla on ollut niitä nyt viidessä bemarissa joista 3 on ollut zetoja ja nuo renkaat ei kyllä vedä.

Esimerkkejä:

Compactissa mulla oli ensin Pzero rossot jotka veteli aivan älyttömästi, kun vaihdoin ne k110 ne siihen loppui vetely.

Z3sessa oli ensin continentalin contisportit(pahimmat vetelijät ikinä) jotka vaihdoin k110 ja siihen loppui vetely

Z4 avossa oli ensin Bridgestone potenza runflatit jotka vaihdoin k110 ja siihen loppui vetely.

Huippupito noissa k110 ei yllä esim. Pzerojen tasolle, mutta rengas on mielestäni tosi ennalta arvattava eikä menetä pitoa yllättäen...Ja kyllä noilla voi laskea menemään mutkatietä todella kovaa jos on vaan alusta kunnossa.

Ps. mun kaikki kokemukset on 18" koossa
    G30 520d Msport
    R1150R+Remus+Wunderlich engine tuning
    EX. E92 M3 DCT+Nothing
    EX. Z4 3.0SI Coupe+H&R Coilovers+BBS CH
    EX. Z4 2.5+Style 108+ACS suspension+ACS antirollbar+ACS strut bar
    EX. E91 325i+BBS CH+H&R cupkit
    EX. E46 Compact+Ac Schnitzer ACS3 Optic+H&R+BBS CH

Comment

Working...
    X
    😀