Sattuisiko arvon tietopankit tietämään, mistä voisin löytää autooni tällaisen Spoilerin?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Z Coupen takaspoileri.
Collapse
X
-
Toivottavasti et saa ikinä tietääkään... Sorry, mut kattolippa on paremman näköinen, jos nyt on ihan pakko jotain spoileria ruveta laittamaan.Last edited by biglimited; 30-05-2012, 10:50.Deutchland uber alles!
-
-
Ai sulla on z3 coupekin?! :O
Mun mielestä ton seuraksi kannattaa laittaa kattolippa kans, ilman sitä näyttää vähän orvolta.
Ja kattolipat on AC Schnitzerin ja tuota takalippaa muistelin että ois ollu Hamann mutta eipä tainnu ollakaan.Last edited by Remotion; 30-05-2012, 14:32.
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostAi sulla on z3 coupekin?! :O
Mun mielestä ton seuraksi kannattaa laittaa kattolippa kans, ilman sitä näyttää vähän orvolta.
Ja kattolipat on AC Schnitzerin ja tuota takalippaa muistelin että ois ollu Hamann mutta eipä tainnu ollakaan.Isillä on
Comment
-
-
Originally posted by jari kihlman View PostOn mulla Z3 M coupe.Mulla on siinä se AC Schnitzerin spoikka jo, ja olet oikeassa, Hamanniltakin löytyy lähes tuollainen, mutta OEM:nakin on tuollainen kuvan spoileri olemassa, olen nähnyt sen jollakin osanumerollakin, mutta en mitenkään muista, missä. Muistaakseni tuo tuli optioksi viimeisimmissä s54 koneisissa. Tai sitten se oli joku retrofit-osa.
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostSiistiä! Laita kuvia ihmeessä showroomiin!
Laitan varmasti, kunhan saan sen ensin miellyttämään omaa silmää. Ostin auton ihan vasta, olen sellaisesta haaveillut siitä asti kun pääsin tuommoista prototyyppiä ajamaan vuonna 1995-tai 1996 Jutta Kleinschmidtin ja Rauno Aaltosen kanssa. Olin tuolloin 13-vuotias.Pitkään kesti, ennen kuin sain hommattua oman.Isillä on
Comment
-
-
Originally posted by jari kihlman View PostLaitan varmasti, kunhan saan sen ensin miellyttämään omaa silmää. Ostin auton ihan vasta, olen sellaisesta haaveillut siitä asti kun pääsin tuommoista prototyyppiä ajamaan vuonna 1995-tai 1996 Jutta Kleinschmidtin ja Rauno Aaltosen kanssa. Olin tuolloin 13-vuotias.Pitkään kesti, ennen kuin sain hommattua oman.
Comment
-
-
Originally posted by mmh79 View Post
Juurikin tuo, ilmeisesti tehty jenkkimarkkinoille? Osaatko sanoa, mitä kautta sen voisi tilata?Isillä on
Comment
-
-
Originally posted by jari kihlman View PostJuurikin tuo, ilmeisesti tehty jenkkimarkkinoille? Osaatko sanoa, mitä kautta sen voisi tilata?
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostMun mielestä noita voi tilata ihan marmoritiskiltä. Itse kysyin joskus jenkki S50 koneen venttiilikopankantta omaan M52:n ja ainakin osa löyty numerolla joten eiköhän sen ois voinu tilatakin ihan normaalisti. Toimitusaika voi tietenki olla mielenkiintoinen
Okei, thänksIsillä on
Comment
-
-
Onko kellään tietoa näistä AC Schnitzerin takalipoista, saatavuudesta ja hinnoista?
Niitähän on ollut kahta erilaista saatavilla. Jos jollain on sen ikäinen Schnitzerin katalogi, mistä näiden osanumerot kävisi ilmi niin olisin niistä kiitollinen!
Osanumero: 51713734
Osanumero: 51713736
Z3 Coupé 2.8
Pajero Pinin
BMW Cruise Bike
Comment
-
-
Originally posted by Riedle View PostOnko kellään tietoa näistä AC Schnitzerin takalipoista, saatavuudesta ja hinnoista?
Niitähän on ollut kahta erilaista saatavilla. Jos jollain on sen ikäinen Schnitzerin katalogi, mistä näiden osanumerot kävisi ilmi niin olisin niistä kiitollinen!
Mulla on itselläni juuri tällainen lippa. Itse laittaisin ihan kyselyn tuonne Schnitzerin sivuille/niiden kautta. Osaavat varmasti auttaa asiassa.Isillä on
Comment
-
Comment