Jos ja kun lippojen (ylä- tai alareunaan takaikkunaa) saatavuus selviää niin asia kiinnostaa täälläkin.
T: JuhaV
Z Coupen takaspoileri.
Collapse
X
-
Originally posted by biglimited View PostIhmeen paljon auto kiertää omistajia, vaikka on jo selkeä keräilyauto :think
Eipä kierrä enää.
Leave a comment:
-
Nyt on molempien Schnitzerin takalippojen osanumerot selvillä:
51713734 - 852,01€
51713736 - 1051,77€
Hinnat ovat vuoden '08 kuvastosta, sis. asennuksen ja maalauksen. Tämän hetkisestä saatavuudesta ei ole toistaiseksi tietoa.
Leave a comment:
-
Ihmeen paljon auto kiertää omistajia, vaikka on jo selkeä keräilyauto :think
Leave a comment:
-
Originally posted by Laku View Post
Näyttää olevan, minnehän tuosta on matkalla hävinneet noi AC Schnitzerin etulipat?
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Originally posted by 540iA View PostAlakerran laakeroinnista ei tietoa.
Oli maalattu jo minun aikana.
Leave a comment:
-
Joo myyn noi jarruosat, ku mulle tulee siihen Brembon nascar jarrut. Luulis pysähtyvän. Onko tuohon sun aikana tehty esim. alakerran laakerointia tai tiedätkö onko tuohon tehty sitä vielä ollenkaan. Onko auto joskus ylimaalattu?
Leave a comment:
-
Originally posted by 540iA View PostEpäilen, että Jarin auto on mun entinen kun tuttuja jarrutavaroita myy toisessa topicissa. Pari omistajaa välissä.
Ei noita mustia ACS-lippasia oo yhtäkään muuta kuin se sun eksä pyöriny. iippa sitä mulleki joskus kaupitteli.
Leave a comment:
-
Originally posted by 540ia View Postjuu, vajaa tonni maksoi kun tilasin könig kautta lipan ja maalautin ja asennutin.
Ainakin mustassa kannattaa maalata myös osa minkä päälle spoileri asennetaan, se on alkujaan matta.
Epäilen, että jarin auto on mun entinen kun tuttuja jarrutavaroita myy toisessa topicissa. Pari omistajaa välissä.
Leave a comment:
Leave a comment: