Z Coupen takaspoileri.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• 540iA
    replied
    Juu, vajaa tonni maksoi kun tilasin König kautta lipan ja maalautin ja asennutin.
    Ainakin mustassa kannattaa maalata myös osa minkä päälle spoileri asennetaan, se on alkujaan matta.

Epäilen, että Jarin auto on mun entinen kun tuttuja jarrutavaroita myy toisessa topicissa. Pari omistajaa välissä.

Leave a comment:

• Riedle
    replied
    Originally posted by 540iA View Post
    Ac Schnitzer 51713736 taitaa olla numero.
    Tämä numero ilmeisesti tuolle M coupé-takalipalle? Alemmassa kuvassa olevalle.

Leave a comment:

• 540iA
    replied
    Ac Schnitzer 51713736 taitaa olla numero.

Leave a comment:

• jari kihlman
    replied
    Originally posted by Riedle View Post
    Onko kellään tietoa näistä AC Schnitzerin takalipoista, saatavuudesta ja hinnoista?
    Niitähän on ollut kahta erilaista saatavilla. Jos jollain on sen ikäinen Schnitzerin katalogi, mistä näiden osanumerot kävisi ilmi niin olisin niistä kiitollinen!

ihan

Mulla on itselläni juuri tällainen lippa. Itse laittaisin ihan kyselyn tuonne Schnitzerin sivuille/niiden kautta. Osaavat varmasti auttaa asiassa.

Leave a comment:

• Riedle
    replied
    Onko kellään tietoa näistä AC Schnitzerin takalipoista, saatavuudesta ja hinnoista?
    Niitähän on ollut kahta erilaista saatavilla. Jos jollain on sen ikäinen Schnitzerin katalogi, mistä näiden osanumerot kävisi ilmi niin olisin niistä kiitollinen!

Osanumero: 51713734

Osanumero: 51713736
    Last edited by Riedle; 02-06-2012, 15:30. Reason: lisätty lippojen osanumerot

Leave a comment:

• jari kihlman
    replied
    Jos joku muukin tuntee piston sydämessään mahdollisesta kritiikistä huolimatta, niin noitahan voisi samalla kertaa tilata vaikka useammankin, jos nyt saan tuollaisen saatavuuden selville.

Leave a comment:

• jari kihlman
    replied
    Originally posted by Remotion View Post
    Mun mielestä noita voi tilata ihan marmoritiskiltä. Itse kysyin joskus jenkki S50 koneen venttiilikopankantta omaan M52:n ja ainakin osa löyty numerolla joten eiköhän sen ois voinu tilatakin ihan normaalisti. Toimitusaika voi tietenki olla mielenkiintoinen

Okei, thänks

Leave a comment:

• Remotion
    replied
    Originally posted by jari kihlman View Post
    Juurikin tuo, ilmeisesti tehty jenkkimarkkinoille? Osaatko sanoa, mitä kautta sen voisi tilata?
    Mun mielestä noita voi tilata ihan marmoritiskiltä. Itse kysyin joskus jenkki S50 koneen venttiilikopankantta omaan M52:n ja ainakin osa löyty numerolla joten eiköhän sen ois voinu tilatakin ihan normaalisti. Toimitusaika voi tietenki olla mielenkiintoinen

Leave a comment:

• jari kihlman
    replied
    Originally posted by mmh79 View Post

Juurikin tuo, ilmeisesti tehty jenkkimarkkinoille? Osaatko sanoa, mitä kautta sen voisi tilata?

Leave a comment:

• mmh79
    replied
    Oisko tämä? http://www.realoem.com/bmw/showparts...=51&fg=95&hl=1

Leave a comment:

• Remotion
    replied
    Laitan varmasti, kunhan saan sen ensin miellyttämään omaa silmää. Ostin auton ihan vasta, olen sellaisesta haaveillut siitä asti kun pääsin tuommoista prototyyppiä ajamaan vuonna 1995-tai 1996 Jutta Kleinschmidtin ja Rauno Aaltosen kanssa. Olin tuolloin 13-vuotias.Pitkään kesti, ennen kuin sain hommattua oman.
    Noniin! Onnittelut sitten pitkäaikaisen haaveen toteutumisesta. Ite oon kans saman ikänen mutta tehny jotain väärin koska ei oo M Coupea pihalla :P

Leave a comment:

• jari kihlman
    replied
    Siistiä! Laita kuvia ihmeessä showroomiin!

Laitan varmasti, kunhan saan sen ensin miellyttämään omaa silmää. Ostin auton ihan vasta, olen sellaisesta haaveillut siitä asti kun pääsin tuommoista prototyyppiä ajamaan vuonna 1995-tai 1996 Jutta Kleinschmidtin ja Rauno Aaltosen kanssa. Olin tuolloin 13-vuotias.Pitkään kesti, ennen kuin sain hommattua oman.

Leave a comment:

• Remotion
    replied
    On mulla Z3 M coupe.Mulla on siinä se AC Schnitzerin spoikka jo, ja olet oikeassa, Hamanniltakin löytyy lähes tuollainen, mutta OEM:nakin on tuollainen kuvan spoileri olemassa, olen nähnyt sen jollakin osanumerollakin, mutta en mitenkään muista, missä. Muistaakseni tuo tuli optioksi viimeisimmissä s54 koneisissa. Tai sitten se oli joku retrofit-osa.
    Siistiä! Laita kuvia ihmeessä showroomiin!

Leave a comment:

• jari kihlman
    replied
    Ai sulla on z3 coupekin?! :O

Mun mielestä ton seuraksi kannattaa laittaa kattolippa kans, ilman sitä näyttää vähän orvolta.
    Ja kattolipat on AC Schnitzerin ja tuota takalippaa muistelin että ois ollu Hamann mutta eipä tainnu ollakaan.
    On mulla Z3 M coupe.Mulla on siinä se AC Schnitzerin spoikka jo, ja olet oikeassa, Hamanniltakin löytyy lähes tuollainen, mutta OEM:nakin on tuollainen kuvan spoileri olemassa, olen nähnyt sen jollakin osanumerollakin, mutta en mitenkään muista, missä. Muistaakseni tuo tuli optioksi viimeisimmissä s54 koneisissa. Tai sitten se oli joku retrofit-osa.

Leave a comment:

• Remotion
    replied
    Ai sulla on z3 coupekin?! :O

Mun mielestä ton seuraksi kannattaa laittaa kattolippa kans, ilman sitä näyttää vähän orvolta.
    Ja kattolipat on AC Schnitzerin ja tuota takalippaa muistelin että ois ollu Hamann mutta eipä tainnu ollakaan.
    Last edited by Remotion; 30-05-2012, 13:32.

Leave a comment:

Working...
X