Originally posted by 540iA
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Z Coupen takaspoileri.
Collapse
X
-
Juu, vajaa tonni maksoi kun tilasin König kautta lipan ja maalautin ja asennutin.
Ainakin mustassa kannattaa maalata myös osa minkä päälle spoileri asennetaan, se on alkujaan matta.
Epäilen, että Jarin auto on mun entinen kun tuttuja jarrutavaroita myy toisessa topicissa. Pari omistajaa välissä.Tanzanite Blue F83 Competition. San Remo green i4 M50.
ex-523i. Ex-540iA. ex-E91 330dA xDrive.ex-330Ci. ex-F11 M550D. ex-Z3M coupe. ex- E30 325 Cabrio.
Comment
-
-
Originally posted by 540ia View Postjuu, vajaa tonni maksoi kun tilasin könig kautta lipan ja maalautin ja asennutin.
Ainakin mustassa kannattaa maalata myös osa minkä päälle spoileri asennetaan, se on alkujaan matta.
Epäilen, että jarin auto on mun entinen kun tuttuja jarrutavaroita myy toisessa topicissa. Pari omistajaa välissä.Isillä on
Comment
-
-
Originally posted by 540iA View PostEpäilen, että Jarin auto on mun entinen kun tuttuja jarrutavaroita myy toisessa topicissa. Pari omistajaa välissä.
Ei noita mustia ACS-lippasia oo yhtäkään muuta kuin se sun eksä pyöriny. iippa sitä mulleki joskus kaupitteli.
Comment
-
-
Originally posted by Laku View Post
Näyttää olevan, minnehän tuosta on matkalla hävinneet noi AC Schnitzerin etulipat?Isillä on
Comment
-
Comment