Ajaako joku coupella ympäri vuoden? Nyt on tarkoitus hankkia 07`3.0si manuaali nimenomaan talviautoksi. Mahtuuko peräluukkuun lätkävehkeet? Malli on avona tuttu.
Ajaako joku coupella ympäri vuoden? Nyt on tarkoitus hankkia 07`3.0si manuaali nimenomaan talviautoksi. Mahtuuko peräluukkuun lätkävehkeet? Malli on avona tuttu.
Kiitos..
Kai olet Coupen jo hankkinut! Itsellä ollut 2 talvea käytössä, hyvin toimii talvella nastarenkailla. Takaluukkuun mahtuu mainiosti aikuisen lätkäkamat (ei mv). Poikani 15 v on mv, ja hänen kamat menee vielä just.
Onko kenelläkään kokemusta roadster mallista talvella, kovalla katolla tai ilman? :think:
Hyvin toimii, luistonestot, lämmitetyt penkit ja takalasi+peilit.
Ja kabiini niin pieni että varmasti lämpenee nopeammin kuin mikään nelipaikkainen auto.
Mulla oli pari ekaa vuotta keskieuroopan kitkat alla joissa kuvio luokkaa kesärengas. Niillä olin jumissa alamäissäkin riittävissä lumimäärissä mutta nykysillä kunnon kitkoilla ei mitään ongelmaa. M-sport alusta ja ei ole ollut liian matala edes viime talvien lumikaaoksissa.
Ei ole kovaa kattoa ja kangaskatto näyttäisi olevan ihan loistavassa kunnossa. Toki olen pessyt ahkerasti ja hoitoaineilla kyllästänyt.
Onko kenelläkään kokemusta roadster mallista talvella, kovalla katolla tai ilman? :think:
Kaks talvea ajanut talven yli. Kova katto löytyy ja auto madallettu. Hieman katujen auraamiseksi menee varsinkin kovien lumisateiden kanssa, kun oli käytössä 205/55R16 talvirenkaat.
Muuten pelkkää hyvää sanottavaa. Lämpenee nopeesti ja takaveto ihan kiva talvella varsinkin kun luistoneston saa pois. Mihinkään ole jäänyt jumiinkaan.
Comment