okei, hyvä homma! Tosin jos edellä kuvailemasi pitää paikkansa niin sitten mäkään en tuu olee siihen välttämättä kovin tyytyväinen. Bassohan alkaa olemaan ympärisäteilevää tuossa 160Hz paikkeilla, mutta paikka aistimuksia voi tulla vielä paljon matalemmilta taajuuksilta, ja ei liity pelkästään taajuuteen vaan myös äänenpaineen tulosuunnan aistittavuuteen.
Täytyy sanoa et mulla oli "kontissa" (samaa tilaahan se on täysin) 13" Focal Polyglass ja en ikinä aistinut sen suuntaa mitenkään kiusallisesti, jako oli kohtuullisen alhaalla ollakseen autossa.
Osaatko muuten noiden autohifien kanssa puljata, pitäisi tiivistellä mun ovia, kuskin puoli onkin jo tehty mutta apparin puolella vielä vuotoa...
Täytyy sanoa et mulla oli "kontissa" (samaa tilaahan se on täysin) 13" Focal Polyglass ja en ikinä aistinut sen suuntaa mitenkään kiusallisesti, jako oli kohtuullisen alhaalla ollakseen autossa.
Osaatko muuten noiden autohifien kanssa puljata, pitäisi tiivistellä mun ovia, kuskin puoli onkin jo tehty mutta apparin puolella vielä vuotoa...
Comment