Announcement
Collapse
No announcement yet.
Z3 verot ja kokemukset
Collapse
X
-
"Live low and prosper..." Juottola TV @ Youtube
Jetzt: 316 e30 -84 , 325 e30 M-Tech2 Cabriolet -92 on air , e84 xDrive18dA -14
ex 320 e36 coupe -93, 318i e30 "leif lindgren edition", -89 316i e30 mit RS, 320ia e30 -88, e34 540 -93, e30 316i -90, e30 318iA -88 "muisto", e30 320 -87 "tösky", e36/7 2.8 -00, 525 e34 -91, e36 316ti -96, e30 318i touring -89, Mini Cooper R50, 330d e93 -07
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostMinä en ole. Kallis ja vaikea. Eivät suostu tekemään mitään ilman että on rahat tilillä ja sekoilevat hommissa kiireen takia. Tämä vaan tosin yhden kerran kokemus ja toista ei tule. Jos halvemmalla saa mukavampaa palvelua, niin tuskin kannattaa miettiä mistä ottaa.
Vaikka ovat Finnserviceltä ajaneet Frankfurtista Düsseldorfiin asti, niin silti on jäänyt halvemmaksi kuin Alenius ja homman on saanut yleensä viimeistään seuraavalle päivälle. Aleniuksella olisi ollut matkaa liikkeeseen n.15km, niin tuntui kauhean vaikealta mennä katsomaan autoa.
Minulla oli vähän toisenlainen kuvio hankinnassa loka-marraskuulta 2012.
Maksua eivät pyytäneet ennenkuin heidän työnsä oli sovitulta osin tehty. Senkin jälkeen selvittivät vielä pari asiaa, kun pyysin ja ilman lisämaksua vaikka sitä tarjosinkin. Kilvetkin hommasivat valmiiksi liikkeeseen niin ei tarvinnu itse lähteä niitä noutamaan. Tästäkään eivät ottaneet lisähintaa vaikka olin alunperin sopinut, että auto laitetaan rekkakyytiin tulemaan. Tietenkin kilpien hinta piti maksaa.
Auton maksoin suoraan liikkeeseen, alenius tinki autosta alennusta reilun 2 kertaa palkkionsa verran. Tämä etu minulle 100%:sti.
Auton kävin sovitusti itse berliinistä noutamassa.
Kaikki toimi kuten sovittiin.Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by Riedle View PostMenevät ns. heittämällä.
105e kipale uutena. cheap"Live low and prosper..." Juottola TV @ Youtube
Jetzt: 316 e30 -84 , 325 e30 M-Tech2 Cabriolet -92 on air , e84 xDrive18dA -14
ex 320 e36 coupe -93, 318i e30 "leif lindgren edition", -89 316i e30 mit RS, 320ia e30 -88, e34 540 -93, e30 316i -90, e30 318iA -88 "muisto", e30 320 -87 "tösky", e36/7 2.8 -00, 525 e34 -91, e36 316ti -96, e30 318i touring -89, Mini Cooper R50, 330d e93 -07
Comment
-
-
Originally posted by poke View PostKoska sinulla sattui näin?
Minulla oli vähän toisenlainen kuvio hankinnassa loka-marraskuulta 2012.
Maksua eivät pyytäneet ennenkuin heidän työnsä oli sovitulta osin tehty. Senkin jälkeen selvittivät vielä pari asiaa, kun pyysin ja ilman lisämaksua vaikka sitä tarjosinkin. Kilvetkin hommasivat valmiiksi liikkeeseen niin ei tarvinnu itse lähteä niitä noutamaan. Tästäkään eivät ottaneet lisähintaa vaikka olin alunperin sopinut, että auto laitetaan rekkakyytiin tulemaan. Tietenkin kilpien hinta piti maksaa.
Auton maksoin suoraan liikkeeseen, alenius tinki autosta alennusta reilun 2 kertaa palkkionsa verran. Tämä etu minulle 100%:sti.
Auton kävin sovitusti itse berliinistä noutamassa.
Kaikki toimi kuten sovittiin.
Olisko ollut joskus 2010-2011.
Tuli yksi todella mielenkiintoinen auto myyntiin ja se oli 15km niitten kotoa. Pyysin voisivatko käydä katsomassa autoa. Ei onnistunut ilman että oltaisiin tehty paparit valmiiksi ja muutenkin yhteydenpito oli hankalaa. Ilmoitin että minulla on kiire, kun olen tulossa kohta saksaan. Ei vaan kuulunut mitään vastausta taas koko päivänä. Sitten ilmoittivat seuraavana päivänä että on vähän kiire, että eivät oikeen kerkeä hoitaa asiaani.
Sitten soitin itse suoraan liikkeeseen ja ajattelin että varaan/ostan auton suoraan näkemättä, kun pitäisi jo parin päivän päästä lähteä saksaan. Sovittiin kauppa ja lähetin liikkeeseen tietoni. Ei vaan alkanut tällä kertaa liikkeestä kuulua mitään. Sitten ilmoittivat liikkeestä että eivät voi myydä autoa minulle suoraan, kun minulla oli kuulemma sopimus aleniuksen kanssa. (mikä helvetin sopimus kun olivat ilmoittaneet että eivät kerkeä hoitaa asiaani??) Kohta sitten soittavat aleniukselta minulle ja käytännössä haukkuvat, kun olen niitten ohi ostamassa autoa. Lopulta ilmoitettiin että auto ei ole enää saatavilla. Epäilen että aleniukset välittivät sen jollekin toiselle asiakkaalle, vittu mitä toimintaa sanon minä.
Edit: liikkeessä oli vielä toinenkin mielenkiintoinen auto ja sovittiin että varaavat sitä ja menen katsomaan. Väri ei vaan ollut ihan mieleinen. Löysin toisen auton halvemmalla enkä mennyt sinne liikkeelle ollenkaan. Illalla sitten soittelevat sieltä perään ja haukkuvat minut kun en tullutkaan. Joutui vähän kuittaamaan takaisin että olisivat myynyt sen ekan auton minkä olisin halunnutLast edited by bemu2000; 22-02-2013, 00:05.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostOlisko ollut joskus 2010-2011.
Tuli yksi todella mielenkiintoinen auto myyntiin ja se oli 15km niitten kotoa. Pyysin voisivatko käydä katsomassa autoa. Ei onnistunut ilman että oltaisiin tehty paparit valmiiksi ja muutenkin yhteydenpito oli hankalaa. Ilmoitin että minulla on kiire, kun olen tulossa kohta saksaan. Ei vaan kuulunut mitään vastausta taas koko päivänä. Sitten ilmoittivat seuraavana päivänä että on vähän kiire, että eivät oikeen kerkeä hoitaa asiaani.
Sitten soitin itse suoraan liikkeeseen ja ajattelin että varaan/ostan auton suoraan näkemättä, kun pitäisi jo parin päivän päästä lähteä saksaan. Sovittiin kauppa ja lähetin liikkeeseen tietoni. Ei vaan alkanut tällä kertaa liikkeestä kuulua mitään. Sitten ilmoittivat liikkeestä että eivät voi myydä autoa minulle suoraan, kun minulla oli kuulemma sopimus aleniuksen kanssa. (mikä helvetin sopimus kun olivat ilmoittaneet että eivät kerkeä hoitaa asiaani??) Kohta sitten soittavat aleniukselta minulle ja käytännössä haukkuvat, kun olen niitten ohi ostamassa autoa. Lopulta ilmoitettiin että auto ei ole enää saatavilla. Epäilen että aleniukset välittivät sen jollekin toiselle asiakkaalle, vittu mitä toimintaa sanon minä.
Edit: liikkeessä oli vielä toinenkin mielenkiintoinen auto ja sovittiin että varaavat sitä ja menen katsomaan. Väri ei vaan ollut ihan mieleinen. Löysin toisen auton halvemmalla enkä mennyt sinne liikkeelle ollenkaan. Illalla sitten soittelevat sieltä perään ja haukkuvat minut kun en tullutkaan. Joutui vähän kuittaamaan takaisin että olisivat myynyt sen ekan auton minkä olisin halunnutKulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostLaita välittäjä asialle. Palvelulla hintaa n.300-600e. Käyvät katsomassa auton ja sopivat kaupan valmiiksi. Voit maksaa auton suomessa ja käyt sitten vaan saksasta noutamassa... viime aikoina olen itsekin käyttänyt ajan säästämiseksi. Monesti hyvät yksiköt ehtii helposti mennä ennenkö ehtii itse paikalle.
Edit: yksi esimerkki vuosi sitten. Tuli yksi kiinnostava auto myyntiin. Finnservice Frankfurtista kävi katsomassa sen ja teki kauppakirjat, kun auto oli hyvä. Siirsin rahat liikkeen tilille ja hain auton pois vajaan kuukauden kuluttua. Jos auto on Frankfurtissa, niin Finservice vaikka hakee lentoasemalta ja vie auton luo ja hommaa kilvet. Todella edullista on Aspforsien palvelut hyötyyn nähden. Tarvittaessa voi yöpyä niitten yläkerran huoneistossa.
Parashan on jos on mahdollisuus lähtee about seuraavana päivänä.. useat myyjät kyllä varaavat autoa paripäivää käsittääkseni. Mut normi työelämässä / yrittäjänä ei ihan noin vaan lähetä ellei olla lomilla..Ex: 325i Facelift, M-Sport II -02, 330CIA Cabriolet M-Sport II Topasblau -02,
330D Touring -01 *bbs edition*, 328 coupé Hellrot -99, 328 M-Sport Montrealblau -95, 328 coupé Madeiraviolet -95
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Pande View PostBemu2000, mites tämmöisten palvelujen kanssa jos laittaa asialle katsomaan vaikka 100km päähän autoa ja auto ei olekkaan hyvä? Pitääkö sillonkin maksaa 300-600e?
Parashan on jos on mahdollisuus lähtee about seuraavana päivänä.. useat myyjät kyllä varaavat autoa paripäivää käsittääkseni. Mut normi työelämässä / yrittäjänä ei ihan noin vaan lähetä ellei olla lomilla..
Ei se maksa paljoa käydä 100km päässä katsomassa. Aspforsien palvelut on edullisia... Tokihan ne kysyy ennakkoon kaikki tiedot puhelimessa valmiiksi, niin saa vähän suuntaa. Hintahan on 0,40e/km ja 25e/tunti + verot. Jos siis 100km keikassa menee aikaa esim. 3-4 tuntia, niin se on kaikkiaan n.200e, ei paha.
Mullakin on nykyään ollut pääasia vaan saada auto nopeasti alle ja hyvä homma tossa on sekin ettei tarvi kuskata käteistä. Soittavat ensin autosta ja kysyvät tarkasti kaikki tiedot, että kannattaako lähteä edes katsomaan. Sitten jos autossa on paikan päällä kaikki kunnossa, niin tekevät kauppakirjat ja maksat sen suoraan liikkeen tilille. Voi vaikka sopia että hommaavat kilvet valmiiksi kun menet hakemaan.
Uudempia olen kyllä ostanut paremmista liikkeistä välillä ihan kuvien ja myyjän puheitten perusteella ja maksanut ennakkoon tilille.
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostAvokuumetta vaan meinaa olla
Perhana soikoon..autoja googlattu viikottain
Minkäs hintanen olisi Z4 3.0 saksassa..eikö tuon kympillä saa sieltä ja verot päälleMusti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostAvokuumetta vaan meinaa olla
Perhana soikoon..autoja googlattu viikottain
Minkäs hintanen olisi Z4 3.0 saksassa..eikö tuon kympillä saa sieltä ja verot päälle
Tästä tekemään tarjousta... http://suchen.mobile.de/auto-inserat...egories=Cabrio
Saa vielä verotettuakin painon mukaan.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostTästä tekemään tarjousta... http://suchen.mobile.de/auto-inserat...egories=Cabrio
Saa vielä verotettuakin painon mukaan.
Ja eikös ne lättänäpenkit saa vaihdettua aina parempiinF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostEikös tuohon rahaan saa jo Z4:sen:think
Ja eikös ne lättänäpenkit saa vaihdettua aina parempiin
Tuon voi saada 11000-11500ke hintaan ja 9000-10000e ei saa oikeen mitään järkevää. Z3:n hyvät sporttipenkit on kalliita. Helposti 1000-1500e ja niitä ei kasva ihan joka puun alla.
Se on ihan mitä haluaa. Haluaako hyvän Z3:n, vai pommin Z4:n. Silti Z4:ää ei saa yhtä halvalla, kun tulee kovat verot.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostTuon voi saada 11000-11500ke hintaan ja 9000-10000e ei saa oikeen mitään järkevää. Z3:n hyvät sporttipenkit on kalliita. Helposti 1000-1500e ja niitä ei kasva ihan joka puun alla.
Se on ihan mitä haluaa. Haluaako hyvän Z3:n, vai pommin Z4:n. Silti Z4:ää ei saa yhtä halvalla, kun tulee kovat verot.
Kuitenkin harrasteautoksi tulossa niin pientä näpryytä saa olla,itse asiassa laitoin näistä kyselyä,tuo kalliimpi vois olla katon puolesta parempi ok
F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostTämä hyvä pointti,halvalla kun ei hyvää saa se on jo tiedossa ja koettuna
Kuitenkin harrasteautoksi tulossa niin pientä näpryytä saa olla,itse asiassa laitoin näistä kyselyä,tuo kalliimpi vois olla katon puolesta parempi ok
http://www.brcauto.eu/lt/car.brc?id=675214
Tuon alemman kilometrit ei 100% varmuudella pidä paikkaansa. En ole ikinä nähnyt noilla kilometreillä noin venynyttä nahkapenkkiä. Näyttää vähintään 200tkm ajetulta.
Toi kalliimpi näyttää jo aika hyvältä hintaisekseen, jos vaan on tekniikka hyvä. Verot vaan tulee olemaan 5500-6000e luokkaa, että kyllä sillekin hintaa tulee kaikkiaan äkkiä 17000e. Etupuskuri ainakin ihan vasta maalattu, niin on varmaan syytä varmistaa ettei ole kolarikorjattu.
Edit: onkos nuo hinnat muuten verottomia vientihintoja EU:n ulkopuolelle?
Tässä jollekin vähän ajettu asiallinen peli kohtuulliseen hintaan. http://suchen.mobile.de/auto-inserat...egories=CabrioLast edited by bemu2000; 17-03-2013, 11:23.
Comment
-
Comment