Elikkä siis airbag-valo möllöttää Zetorin mittaristossa sitkeästi vikakoodien nollauksen jälkeenkin. Valo sammuu nollauksesta, mutta syttyy taas kun auton käynnistää uudelleen. Koodi vinkkaa vasemman b-pilarin satelliittiin (oikosulku tms.)
Ulkomaailman foorumeilta löytyy vastaavia kauhutarinoita yllin kyllin, mutta onkos joku sattumalta törmännyt kotioloissa samaan ongelmaan? Paljonko pitää roinaa jumpata irti autosta, jotta tuohon "satelliittiin" pääsee käsiksi? Myös akulta kulkee kuulemma joku näihin satelliitteihin yhteyksissä oleva piuha, joka saattaa hapettua ajan myötä ja sytyttää ko. vikavalon.
Ajattelin nyt ensi hätään availla ja putsailla akkupoterosta ja mahdollisesti tuosta vas. satelliitista kaikki liittimet ja yrittää vielä nollausta. Saas kattoo kuin äijän käy. :think
Jos homma kuitenkin kusee, niin onko vinkkiä pätevästä kaverista/liikkeestä Turun lähistöllä joka kohtuulliseen tuntihintaan voisi kotteron loihtia kuntoon? Ihmetellä osaan toki itsekin asennuskaljapalkalla...
Katsastuksesta toki pääsis läpi jos natsi ei sammuttais autoa välillä
Ulkomaailman foorumeilta löytyy vastaavia kauhutarinoita yllin kyllin, mutta onkos joku sattumalta törmännyt kotioloissa samaan ongelmaan? Paljonko pitää roinaa jumpata irti autosta, jotta tuohon "satelliittiin" pääsee käsiksi? Myös akulta kulkee kuulemma joku näihin satelliitteihin yhteyksissä oleva piuha, joka saattaa hapettua ajan myötä ja sytyttää ko. vikavalon.
Ajattelin nyt ensi hätään availla ja putsailla akkupoterosta ja mahdollisesti tuosta vas. satelliitista kaikki liittimet ja yrittää vielä nollausta. Saas kattoo kuin äijän käy. :think
Jos homma kuitenkin kusee, niin onko vinkkiä pätevästä kaverista/liikkeestä Turun lähistöllä joka kohtuulliseen tuntihintaan voisi kotteron loihtia kuntoon? Ihmetellä osaan toki itsekin asennuskaljapalkalla...
Katsastuksesta toki pääsis läpi jos natsi ei sammuttais autoa välillä
Comment