Ega kellelgi Tampere(Pirkanmaa) ümbruses suurt garaasi rentida pole?
Täpsemalt tarvis 3 tõstuki jagu pinda + töö alue. WC ja pesuvõimalus
peals kindalsti olemas olema.
Kellegil tööd pole pakkuda auto elektrikule ja diagnostikule soome? mõni firma äkki tahab laiendada ennast? olemas väga suures mahus skeeme, diagnostika seade Launch x431, 7 aastat kogemust kõiksugu lisavarustuse, alarmide, immode jne paigaldamisel
Lihtsam teha nii: Mine too odav auto saksamaalt, pane eestis nubrid külge ja sõida soomes. Juhuslikult kui auto on kuidagi silma torkav (///M-stanged, madal ja sumps löriseb) siis hakavad mendid nussima, siis alles tuleb jama kaela. Lihtne lahendus, osta tavaline originaalkorras bemm ja saad rahulikult ringi sõita...
Miss mötte selles on?
Poole aasta jooksul nikunii pead soome rekistrisse panema auto.
Kui sull on pysiv aadress soomes ja elad ja töötat siin. Siis loomulikkult riik tahab sinust saada veroraha.
Natuke aega saad söitta rahus eesti numbrittega. Yle aasta kui oled söittnud, nii siis hakkavad mendid huvi kandma su auto yle.
Tood saksast auto soome, paned soome numbrid ja maksad soome tolli ja veron.
Saad söitta rahus
Elanud soomes 15 aastat, ykski mentt pole tulnud ajusid nussima.
Loomulikult vöid proovida önne, kui kauva saad söitta Eesti numbrittega.
Kord kui vahele jääd oled koguaeg menttide silmatikk.
Seda kaarti pole enam möttet kasuttada, et olen välismaalane ja ma ei tednud.
oskab keegi öelda kas saaks turbona arvele sellise auto bmw 325i 1989 a.
vin koodiga näitab et on katakas ja katsastusmies ytles et sis ei saa ,samas nettiautos yks sama aasta ja sama marki bemm turboga arvel ?
Kui registrivöttes loeb vähäpäästöinen, siis pole möttet.
Mull endal on 89 aasta 325ix kus pole katalisaatorit.
Seda saab turbotada 20% vähemalt ylevaatuse ajaks
Peale seda on oma asi kui palju mootoris on hobuseid.
Alatti pole möttet uskuda ainult yhte ylevaatajat, sellepärast et iga vana loeb seda väikest rohelist raamatut omamoodi.
Käi vähemalt kysimas kahes vöi kolmes konttoris nöud.
Ja kes loa annab, siis tema nimi ja nägu meelde.
Sellest kui keegi hakkab nokka kopputama, siis vöid öelda kes lua andis.
Last edited by 325ix; 09-10-2011, 14:34.
Reason: oikoluku
Kui registrivöttes loeb vähäpäästöinen, siis pole möttet.
Mull endal on 89 aasta 325ix kus pole katalisaatorit.
Seda saab turbotada 20% vähemalt ylevaatuse ajaks
Peale seda on oma asi kui palju mootoris on hobuseid.
Alatti pole möttet uskuda ainult yhte ylevaatajat, sellepärast et iga vana loeb seda väikest rohelist raamatut omamoodi.
Käi vähemalt kysimas kahes vöi kolmes konttoris nöud.
Ja kes loa annab, siis tema nimi ja nägu meelde.
Sellest kui keegi hakkab nokka kopputama, siis vöid öelda kes lua andis.
Vabandust minu viga!
E30 eta 2.7l mootor on köige suurem, mida vörrelda.
Kiu ehittad m20 mootorit ja selle peale arvestad 20% on 2.9l
E30 M3 Soome ylevaatajat peavad seda oma margina.
M3 ei vöi vörrelda m20b25:ga
Siin foorumil on m20b30 mootorgi tehtud, ja ylevaatuse läpi käinud.
Aga arvatta on et sellest pole midagi öeldud yevaatusel.
Kui kellegil on probleeme, nii eestalstest kui soomlastest autode elektritöödega, siis pakun abi siinpool Olemas arvuti, mis loeb veakoode ja kustutab service tulesid. Olemas palju tarkvara erinevatele autodele, immode, alarmidel paigaldus jne
Asun Helsingis, malmis.
Kui siia ei satu, siis tasub saata e-mail: kaurikuusk (at) hot.ee
Comment