Soronoo..vitun nistit salee nussi mun Bimmerin ja että mä vihaan niit..mitä vitun järkee on pöllii ilman kilpii olevaa BMW:eetä..seisonnas ollu jo ainaki puol vuotta..ja kun mä kelasin et pistetää frendejen kaa se kuntoo parin viikon sisäl..salee jollai traileril hinattu tost pihalt..ku ei ollu häläreit.. ...vittu..vitun vittu....ei se ollu mikää helmi mut mä oisin laittanu sen kuntoon ens kesäx...sil oli kuitenki TUNNEARVOO..saatanan vitun nistit..jumalauta..no se helpottaa et on toinen bimmeri millä ajaa..onnex oli tallis parempi yksilö..mut kyrsii iha törkeesti..Eli jos näkyy tummansinistä e30tourinkii,tummat lasit,takavaloi muokattu:huomaa kyllä!konepellissä skuuppi,lommo pelkääjän paikal oves...tuplaspädärit..tummat ajovalot..kaikki vitun herkut käytännös..Please ilmotuxii..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Se siitä sitte..
Collapse
X
-
HMLssa silmät auki, on se kyllä jo saatana, että pitää seisonnassa olevaan autoonkin jo murtautua ja se pölliä. Joku ilmeisesti tarvinnut kipeästi Touringin osia...BMW M3 e90 6-spd ´08 Silverstone II
Mazda 6 2.0 Skyactiv-G Vision Automatic SW ´20
Ford Fiesta 1.0 Ti-VCT 80hv "Ahvenisto - 1.52 Edition" ´13
-
-
kannelmäen kettu kuittaa *krrghh* roger..If NISMO Means NISSAN MOTORSPORTS..
Then HOMO Must Mean HONDA MOTORSPORTS
Yamaha R1 2007
Ex:SUZUKI GSX-R 600 k4
Ex:KTM 625SMC Supermoto -05
OPEL CORSA GSi turbo ic -89
OPEL CORSA TR 20NE -85 "sekajäte"
Ex: BMW E36 328i -09/97 Hellrot
Ex: BMW E30 316 -84
Ex: BMW E30 316 -87
Ex: BMW E30 318i -86
Ex: BMW E28 518i turbo -86
Comment
-
-
Originally posted by tertsunenOliko auto yleisellä parkkipaikalla?
Kilvetön tarkoittaa yleensä hylättyä ajoneuvoa virkavallan silmissä, olkoon se sitten missä tahansa parkkipaikalla.
Ainakin Jyväskylässä nämä romut kerää kaupunki talteen...
Comment
-
-
Originally posted by M.A.G.EHelsingissä myös. EX-kämpän vuokratuillakaan paikoilla ei saanut pitää kilvettömiä autoja/seisottaa autoa. Hinasivat sitten Corollan kaupungin varikolle. Ei jaksanu enää hakea pois.
Comment
-
Comment