nyt siinä kävi sillain että,lauantaina tuli parkkikselle kaks hemmoo..katoin et mitä vit.. naapurin autosta irrotti kummeja. no vetäsin mäiskärit jalkaan ja kyseleen et mitäs äijät..siittä se sitten alko..kaverit juoksi parkkaria ympäri karkuun. toinen pääsi autoon et hakis kamunsa. mutta kiesi sai vähä tennaria..(takavalo paskaks ja kuskin oveen reipas lommo.kuski autosta vit..uun ja toinen soitti ittelleen poliisit. tana jos en olis tehny kansalais pidätystä ni kiinni ei olis jääny.polliisit tuli 30min myöhemmin..viulu on siinä virkavalta..sitten meinasin saada itte syytteen ku lähti vähä käämi.. meinas kääntyä sillain et mä olen syyllinen..
no poliisien aikana tuli auton omistaja paikalle ja sanoin sille et pyydä kunnon hinta niin poliisit saa lähteä.niin kävikin. kamu sai 650e. ja mä satkun kiinni otto palkkaa.mutta oli jätkillä kyl ns.paskat housuissa.ei oikein voinu ladata kunnolla kun olis tullu pari syytettä kun kestat oli soitettu. mutta näin tänään...ja edelleen..ens kerralla en päästä soittaan jeppejä...
uhoaminen on tyhmää mutta ei varkaiden kuritus mua haittaa jos se toteutetaan
Vissiin tää pidätys tehty oikeen taiteen sääntöjen mukaisesti kun toinen rosvoi soitti itelleen maijan ?
Näinhän se pitääkin tehdä. Sitte ku rosmot soittaa ite poliisin, ni niitä on luultavimmin kuritettu tarpeeks...
"You don't f**k with a man's vehicle. It's against the rules. Those motherf**kers should be killed. No trial, no jury, straight to execution." -Pulp Fiction
Näinhän se pitääkin tehdä. Sitte ku rosmot soittaa ite poliisin, ni niitä on luultavimmin kuritettu tarpeeks...
Wiceroid- se on nykypäivää. Eihän tänäpäivänä tunneta enää sanaa palvelu- missään. Katsos kun varkaatkin tilaavat paskalakit itse paikalle ja kehoittavat vielä kiiruhtamaan
niin..mun motiivi on sellainen,et suojelen omaisuuttani. en oikein ole tohon oikeusjärjestelemään tyytyväinen. olen vain sellainen luonteeltani.toisaalta kukin saa tehdä mitä tykkää..ja vastaan teostani.olin/olen mielestäni oikeuden mukainen..vääryyttähän me kaikki joskus tehdään? se että että kun vois rehellisesti tulla asiomaan,niin kaikilla asiat ok. ei omantunnon tuskia.ei mulla ole ketään mitään vastaan,mutta kun näin käy niin...saa sitä mitä tilaa.
niin.. tulihan ne poliisit paikalle..pienellä viiveellä.. jos en olis tehny ns. kansalais pidätystä.ne olis vieny vaikka kaikki autot koko parkkialueelta..
joo.saattaahan niillä olla ja onkin vehkeitä mukana(vasara,ruuvari,puukot,jne.)
tarviihan olla jotain työkaluja et pystyy pölliin auton.
ja mulla kävi vielä sillain et polliisit soitti mulle et saabi on löytyny.
kävin tunnistaan varastetut tavarat ja sain melkein kaikki tavarat takaisin.
saabi on nyt ollu poliisien häkissä n.pari kuukautta.ja joudun käymään siellä vielä tunnistamassa hemmon. mutta sitten kun käsky käy.
niin,mulla kävi näitä rosvoja kaks kertaa ja ne toiset nappasin rysän päältä.
jos jotakuta arveluttaa niin ei kyl parane mennä häiritteen niiden touhuja.voi tulla itelle turpaan ja muuta..harkintaa kaverit,ennenkö menee henkensä uhalla ulvoon et se on mun auto.. mulla kyllä palaa käämit,oli niitä vaikka kymmenen.olen vain sellainen.
Comment