Originally posted by late
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 325iX Oulussa
Collapse
X
-
Kun riittävän kauan vaan vaatii isompaa summaa niin ne yleensä suostuu maksamaan sen...näin ainakin omien kokemusten mukaan...ja ainahan voi ehdottaa että yhtiö etsii samanlaisen auton samoilla varusteilla siihen ehdottamaansa hintaan...silloin ne viimeistään huomaa että on arvioinut auton hinnan väärinKaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
-
Originally posted by Meisseli:shock: No jo on! Mun tolppaan ajettu -85 323i olis sentään ollu 4200e arvoinen, ihan ilman mitään tappelusta. Otin kuitenkin vaan 3800e ja pidin autonjämät itselläni.ex: E34 535i '89, E30 325iX '86
Comment
-
-
Originally posted by Juha325iXOriginally posted by Meisseli:shock: No jo on! Mun tolppaan ajettu -85 323i olis sentään ollu 4200e arvoinen, ihan ilman mitään tappelusta. Otin kuitenkin vaan 3800e ja pidin autonjämät itselläni.
Imo, hyvässä kunnossa oleva 325iX on arvoltaan 6->7ke, varsinkin kun sulla oli siinä ilmastointia jne jotka ovat HIEMAN harvinaisia E30 varusteita.-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
-
Muggo on jälleen kerran oikeassa.
Sanatarkasti kopioitu meidän auton papereista (riitautuspäätös):
"Ajoneuvon käypä arvo on se käteishinta, joka ajoneuvosta on vakuutustapahtuman sattumispäivän markkinatilanteessa yleisesti saatavissa, kun sitä pidetään myytävänä tarkoituksenmukaisella tavalla.
Käyvällä arvolla ei tarkoiteta autoliikkeiden ulosmyynti-, pyyntihintaa eikä vaihtohyvitysarviota, vaan sellaista hintaa, jonka useampi kuin yksi henkilö olisi ollut valmis siitä todellisuudessa käteishintana maksamaan.
Ajoneuvon käypää arviota määriteltäessä otetaan huomioon ajoneuvon tai sen merkin päivän markkinahinnat, ajoneuvon yksilöllinen kunto, varusteet, käyttöikä, vuosimalli, ajetut kilometrit ja muut hintaan vaikuttavat tekijät (autovakuutusehdot 4.9.3.4):"
Yhtiö Tapiola.
Tosin puhuivat ittensä pussiin tuossa meidän auton osalta, ja niin on tehnyt pohjolakin tämän kyseessä olevan auton osalta.
Comment
-
-
Originally posted by E36-coupeMulla vahinkotarkastaja kahto keltaisesta pörssistä hinnan....tunti meni kiistellessä sitten tuli sopu..
Noh, Juhapa kertoo sit miten hommat etenee?
Comment
-
-
Kyllä se tosi on että oulussa ei säily mikään. Mulla oli kesärenkaat (17" alutec, renkailla) varastokopissa väliaikaisessa varastoinnissa jossa oli tarkoitus viikon pitää niitä ja sen jälkeen siirtää ne parempaan talteen. Kun sitten viikonloppuna olin hakemassa vanteita niin oli varastokopin ovi selällään ja vanteet kadonneet . Eivät olleet kelvanneet cromi mangels vanteet jotka jäi Carinasta :? . Onneksi oli kotivakuutus, olin laittanut vakuutuksen paria viikkoa aiemmin tätä rikosta, luuli virkailija että oisin tehnyt vakuutuspetoksen. Aika törkeää! No sain sitten vähän halvemmat vanteet tilalle, mutta täyden korvauksen minkä pysty sopimuksen mukaan saamaan (vähän alle 900e).- Spiderbait -
Comment
-
Comment