Viime yönä kävivät autossa (7.12) no eipä tainnu pojat tarvita muuta kuin parkki rahaa... ei ollut edes cd:t kelvannu. Ja popitkin tallella. No ikkunan olivat vääntäneet rikki tiivisteen välistä. Ja olivat kuulemma koittaneet joitain muita autoja käyntiin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Turun sataman lähellä varkaita
Collapse
X
-
Originally posted by AcS325Viime yönä kävivät autossa (7.12) no eipä tainnu pojat tarvita muuta kuin parkki rahaa... ei ollut edes cd:t kelvannu. Ja popitkin tallella. No ikkunan olivat vääntäneet rikki tiivisteen välistä. Ja olivat kuulemma koittaneet joitain muita autoja käyntiin.
Tämä oli jo kolmas kertan 4kk:n sisällä kun ovat käyneet auton sisällä. Milloinkahan uskovat että ei siellä mitään varastamisen arvoista kannata säilyttää.
Vitutus vaan oli aika kova kun viikonlopuksi tulin kotia ja rupesin tutkimaan että mikä siinä autossa on ku niin kauheaa meteliä piti (muija ajoi auton töistä kotiin 5km ) ja perkele tulppa viety, joten jos joku yrittää kaupitella käytettyä NGK:n sytytystulppaa niin vetäkää minun puolesta naamariin sitä saatanan happopäätä...I wanna drive my '58 chevy, but I can't find my fucking legs! - John Rambo.
-
Originally posted by JaHu85varastettu sytytystulppa!!I wanna drive my '58 chevy, but I can't find my fucking legs! - John Rambo.
-
Oon minäkin kuullu että autosta viedään jotkut Tiimarista ostetut aurinkolasit vaikka autossa ois hifiä joka lähtöön, mutta sytytystulppa... ei saatana!! Vois kyllä johonkin köyhään mopo/kevarijannuun yhdistää...ex: E39 520i Touring -00 facelift, E36 328i Touring -95, E36 328i Touring -95, E39 523iA -96, E30 325i -89 + muita merkkejä
Comment
-
-
On tuosta sataman seudusta tullut muutenkin niin helvetin levotonta. Juuri postasin threadin kaverin starletista joka varastettiin firman lukituista tiloista juuri sataman nurkilla. Myös firman kuorma-autoista on ryöstelty lähestulkoon toistakymmentä kertaa naftaa viimeisen 4kk aikana. Olen kyllä kuullut juttua että joku kauppaisi dieseliä jostain varastosta Pansiossa, että jos joku kauppaa sitä teille niin silmät auki että millainen kaveri.e36 320i sedan calypsorot-metallic
Comment
-
Comment