Announcement

Collapse
No announcement yet.

pioneer soitin+muuta kotkasta 25-26.02.06 Upittu ilmo jos vaik löytyis jostain..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Osku
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2005
    • 3324
    • Kouvola,Pilkanmaa

pioneer soitin+muuta kotkasta 25-26.02.06 Upittu ilmo jos vaik löytyis jostain..

siis kateissa oli diamandswarz metallic 2d E30 1.8 bimmeri rek.nro XIB-305 vm-87 auto katosi kotkassa la-su välisenä yönä 25-26.02.06 23.00-04.00välisenä aikana
    auto löytyi onneksi heti tänään
    ite auto on kunnossa ja kulkee viel eteen ja taaksekin päin
    kaikki mitä oon ite laittanut siihen on vielkii kateissa tai jossain vorojen teillä onneks syylliset on saatu rysänpäältä kiinni niin asia on jo tutkinnassa ja toivottavasti pian saan takaisin sen mikä mulle kuuluu
    Last edited by Osku; 29-05-2007, 12:50.
    E30 24V 5D "Vakio"

Originally posted by ///Make
    1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
  • Osku
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2005
    • 3324
    • Kouvola,Pilkanmaa

asia vieläkin tutkinnassa rysänpäältä kiinnisaadut vapaalla jalalla ei ollu näyttöä eikä mun omaisuutta niillä hallussa.. on se kumma kun vaivautuu keskelle mettää ja vielä umpihankeen jyrkänmäen päälle tupakalle..ja poliisi kerää talteen ja mitään eivät tiiä siitä miten auto on sinne tiensä löytäny siis vihjeitä jos on mun rakentamaa boksia nähnyt tai jotain kyseisestä autosta vietyä joku kaupitellu..mun puolesta voi tännekkin laittaa viestiä ihan yleisenä mut jos ei uskalla/kehtaa ni privaa sitten,myös havainnot auton liikkeistä yöllä kiinnostaa
    E30 24V 5D "Vakio"

1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.

Comment

• Osku
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2005
      • 3324
      • Kouvola,Pilkanmaa

Upitaanpas tämä ilmo kun tästä nyt on hetki kulunut..

Elikkä herättelen vielä toivoa jos jollekin on myyty/yritetty myydä mun soitin.

Eli tuolloin katosi
      PIONEER 5800 mp3 soitin ja siihen kaukosäädin. soittimessa 2 pyöreää potikkaa ja vaihdettavat näytönvalaistukset,muistaakseni yli 10 värivaihtoehtoa.
      Sitten kateissa on subipoksi jossa JBL GT4 12" subikka,just ja just mahtuu E30:in paksiin mustaa huopaa päällä ja sitten sisällä valkoinen karva ja takasivu pleksiä että näke sisään.
      Laitan noista kuvat vielä ilmon alle.
      Sitten kateissa myös luisi ralliratti.

Kaikkien kateissa olevien tavaroiden tulisi näkyä kuvissa.

Jos olet ostanut ostanut "tietämättäsi" tavaran olevan varastettua niin ilmota mulle privaan.

Maksan reilun löytöpalkkion tavaran löytäjälle/löytäjille.
      Kotkassa/haminassa/tällä alueella on kyseiset tavarat kaupiteltu joskus viime keväänä.
      Noh kuvia en voi laittaa mut jos löydät niin laita PM!!
      E30 24V 5D "Vakio"

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎