Yks kukkaro katos kanssa kalajoen abc:n alueella "mystisesti". Rahoilla ei niin väliä mutta ajokortit ja muut ois kiva saada takaisin.Musta lompakko jossa Tuomas Siren nimellä ajokortit ym..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lompakko katosi Kalajoella
Collapse
X
-
kuulosti liian tutulta tuo Tuomas Siren!!!
Olin kaupassa ja joku minun edellä oli hukannut lompakkonsa niin jos nyt oikein muistan niin se olisi tarjonnut juuri Tuomas Siren:nin lompakkoa mutta kun kysyjä ja lompakko eivät täsmänneet he laittoivat sen takaisin sinne takahuoneeseen!
Kannattaa kysyä onko se heillä! vai muistanko vain aivan väärin... olihan sitä pienissä koko aikaBMW - The ultimate driving machine
ex - E28 535i
Comment
-
-
DJ koppiin ei ainakaan tuolla nimellä lompakkoa tuotu, yksi lompakko kuitenkin tuotiin ja se löysi oikean omistajansa melko nopsaan
Yksi samsungin puhelin tuotiin dj koppiin myös ja soittelin puhelimesta "Kati" nimiselle henkilölle joka paljastui puhelimen omistajan avopuolisoksi, Henkilön sukunimi oli "Vaaramaa" tai "Vaaranmaa" Onkohan kyseisen puhelimen omistaja saanut puhelimensa takaisin?
Comment
-
-
multakin abc:llä kyseltiin että tunnetko jotn henkilöä ja sanoivat että vie bemari juhla alueella viestiä että täällä olisi lompakko.joku perässäni kulkenut henkilö joka myöskin oli partyillä otti lompakon ja lupasi hoitaa asian.en vaan muista minkä nimisestä lompakosta oli kyse.lompakko oli muistaakseni musta ja materiaali nahkaa>olin kännissä
Mutta jos juhlaväessä on yhtään rehellisistä porukkaa niin se löytää vielä oikean omistajan.
-VaasaConnection-Originally posted by Homer;Ei ne pulit millään seiskoilla ajele
Comment
-
Comment