Tämmönen bemari karkuteillä!
rekisteri KAY-549
autossa viimeisen havainnon mukaan alla jonkinlainen seka rengastus ja saattaa näyttää paljonkin huonommalta, kuin kuvassa
havoinnot privaan! tai tähän
vuoden verran, ostaja jätti noin puolet kauppahinnasta maksamatta mikä piti tehdä jälkeenpäin tilisiirrolla. Henkilöllisyys tiedossa, mutta kyseinen nuorimies ei edes enään tiedä missä auto on. Loppu kauppasumma on jo ulosotossa, mutta rahoja ei taida kuulua pitkään aikaan (oli nimittäin reipas summa jo muutakin perittävää)
Tästä syystä haluaisin tietää missä auto on nykyään niin voisin hakea sen itselleni!
Purussa e39 530d -00
kysele rohkeasti! lähes kaikki osat tallella
kuka muistaa kun jumbon ulkoparkissa oli samanvärinen kolmenelkku pitkään ovet auki hajotettavana aika samanlaiselta näytti! joku muistaa varmaan enemmän? Kun tääläki oli sillon paljon juttua...
kuka muistaa kun jumbon ulkoparkissa oli samanvärinen kolmenelkku pitkään ovet auki hajotettavana aika samanlaiselta näytti! joku muistaa varmaan enemmän? Kun tääläki oli sillon paljon juttua...
Joo ja mulle kaupiteltiinkin tuota siihen aikaan, kun makasi jumbon parkissa.. oli vaan niin epämääräiset taustat siinä vaiheessa mikä on auton omistaja politiikka, et jätin kauppojen jatkamisen sikseen.. sanotaanko, että eräs nuori naikkonen sitä mulle ehdotteli.. ja tosiaan auto tais olla aika happamassa kunnossa loppuvaiheissa, jos nyt muisti ei aivan petä.
Muistan kanssa nähneeni tän siellä, kesällä? :think
juttua tosiaan oli foorumilla silloin... samalta autolta näyttää
G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Joo ja mulle kaupiteltiinkin tuota siihen aikaan, kun makasi jumbon parkissa.. oli vaan niin epämääräiset taustat siinä vaiheessa mikä on auton omistaja politiikka, et jätin kauppojen jatkamisen sikseen.. sanotaanko, että eräs nuori naikkonen sitä mulle ehdotteli.. ja tosiaan auto tais olla aika happamassa kunnossa loppuvaiheissa, jos nyt muisti ei aivan petä.
jos on sama naikkonen kyseessä mitä tässä nyt veikkailisin niin vinkkinä että hänellä on "kaveri" piirissä hyviä vasikoita joilta voi kysellä auton kohtalosta enemmän ja
kannattas kysellä myös poliiseilta onko niillä tietoa kilvistä.. eiköhän ne kilvet ole jossain toisessa autossa käytössä..
Jos sen kaupunki on hinannut "varikolle" niin eikö ne sieltä mene tuhottavaksi jonkin ajan kuluttua jos ei omistajaa ole tavoitettu..ainakin vihdissä kunnan hinaamat autot menee palokunnan sammutus harjotuksiin..
Comment