Announcement

Collapse
No announcement yet.

535i e34 helsingin seudulla

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pretoriaani
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2009
    • 3842
    • Hyvinkää, Finland

Minkä takia tämän naisen annetaan edelleen kirjoitella tällä forumilla, vaikka on hommansa kussut jo niin moneen kertaan?
    I don't lose sleep over the opinion of sheep.

Comment

• bollssi
      Newbiemmer
      • Feb 2010
      • 16
      • Pohjois-Pohjanmaa, Pyhäntä

tuota samaa oon ihmetelly itekkin... :think ja sitä miten immeisen pitää olla näinkin TYHMÄ!!! van tokkiinsa se saa siitä jonkun sortin kiksejä

Comment

• Tero_92
        Bimmer Rookie
        • Feb 2011
        • 67
        • Kaustinen

Originally posted by Robi View Post
        Eihän satu olemaan tämän auton myynti ilmoituksessa eräässä kuvassa esiintyvä e34

Jenna myy mutta jonkun muun nimellä. Ja mun ex e30 joka muutaman välikäden kautta joutunut ehkä eteläsuomen luotettavimmalle auton ostajalle myyntiin.
        paha mennä sanomaan, mutta epäilisin, että on huonommassa kunnossa kuin kuvan auto ainakin eri puskuri tuossa on.
        Purussa e39 530d -00
        kysele rohkeasti! lähes kaikki osat tallella

Comment

• Jennade
          Bimmer Rookie
          • Dec 2009
          • 92
          • 09-area

Jeps. Privaan sitten suoraan jos on jotain? Ei todellakaan ole kuvan auto joka tuossa e30 myynti ilmossa. Tiedän tuosta 535 sen verta että soittelin omistajalle pariin kertaan ja kyselin hintaa . Seisoi jumbon parkissa, jossain topicissa siitä kyseltiin, niin ilmoitin että se on mahdollisesti myynnissä, koska näin mulle kertoi tämä auton omistaja. Pullistuu tällä voorumilla jutut mehevää tahtia privassa voi sitte jatkaa jos on jotain henkilökohtasta hampaankolossa. Bannitkaan ei kaada mun elämää
          e46 330d -02

''kolmaskymmenes''

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎