Tervetuloa BTCF.fi-foorumille!
Näin liityt jäseneksi
Tarvitsetko apua?
Jos rekisteröityminen on vaikeaa (esim. vanhemmat henkilöt), voit pyytää apua sähköpostitse
Maksaminen ja käsittely
Vanha jäsennumero
Ota yhteyttä
Jos sinulla on kysyttävää jäsenyydestä, jäsenrekisteristä, ota yhteyttä: Jäsensihteeriin
Näin liityt jäseneksi
- Jos et ole vielä rekisteröitynyt foorumille, voit tehdä sen Täällä
- Jäseneksi liittyminen tapahtuu erillisessä jäsenrekisterissä. Tästä pääset jäsenrekisteriin
- Tarvitset kaksi eri tunnusta:
- BTCF-foorumin tunnus (luodaan tästä)
- Jäsenrekisterin tunnus (luodaan jäsenrekisterissä)
Pelkkä nimimerkin kirjoittaminen jäsenrekisteriin ei tee sinusta foorumin käyttäjää automaattisesti.
Sinun täytyy itse rekisteröityä foorumille.
Sinun täytyy itse rekisteröityä foorumille.
- Jäseneksi voi liittyä milloin tahansa.
Jäsenyys on voimassa 12 kuukautta maksupäivästä eteenpäin. Se ei ole sidottu kalenterivuoteen. - Jos perheessä on useampi liittyjä, jokainen rekisteröityy erikseen ja jokainen maksaa oman laskun.
Tarvitsetko apua?
Jos rekisteröityminen on vaikeaa (esim. vanhemmat henkilöt), voit pyytää apua sähköpostitse
Maksaminen ja käsittely
- Jäsenrekisterin rekisteröinnin jälkeen saat jäsenlaskun. Jos olet jo maksanut, sinun ei tarvitse ilmoittaa siitä jäsensihteerille.
Laskussa lukee:
"Jos olet jo saanut tai maksanut jäsenmaksun, niin tämä viesti on aiheeton." - Huomioithan:
Jos liityt juuri ennen tapahtumaa, maksusi käsittely ei välttämättä ehdi ajoissa. Suosittelemme hoitamaan liittymisen hyvissä ajoin.
- Kun jäsenmaksusi on kirjautunut, saat Member-statuksen foorumille.
Tämä antaa pääsyn jäsenosioon ja oikeuden erikoisetuihin. - Jäsenkortit toimitetaan kerran kuukaudessa.
Kortit menevät tuotantoon seuraavan kuukauden alussa maksun jälkeen.
Esimerkiksi jos maksat 2.4. kortti menee painoon toukokuun alussa. - Toimitusaika kortille on noin 6 viikkoa.
Jos korttia ei kuulu tämän jälkeen, ota yhteyttä jäsensihteeriin.
- Voit itse päivittää omat tietosi jäsenrekisterissä.
- Esimerkiksi osoitteenmuutokset tai foorumitunnuksen lisäykset onnistuvat itse
- Jäsenrekisterissä voit myös tarkistaa jäsenyytesi tilan:
- Jos kohdassa “Roolit” lukee esim. jäsen 2025, jäsenyys on voimassa.
- Jos roolia ei näy, jäsenyytesi ei ole aktiivinen.
- Jos et enää halua olla jäsen, voit itse päättää jäsenyyden jäsenrekisterissä.
- Kun jäsenyys päättyy, roolisi muuttuu automaattisesti tilaan "eronnut" jäsenyyden päättymispäivän jälkeen.
- Henkilötietosi ja tunnuksesi poistetaan jäsenrekisteristä GDPR-lainsäädännön mukaisesti.
Huom:
Tämä ei koske BTCF-foorumia.
Foorumitunnuksesi säilyy, vaikka jäsenyytesi päättyisi. Voit jatkaa foorumin käyttöä normaalisti.
Tämä ei koske BTCF-foorumia.
Foorumitunnuksesi säilyy, vaikka jäsenyytesi päättyisi. Voit jatkaa foorumin käyttöä normaalisti.
Vanha jäsennumero
- Jos jäsenyytesi päättyy, vanhaa jäsennumeroa ei voi palauttaa myöhemmin.
Ota yhteyttä
Jos sinulla on kysyttävää jäsenyydestä, jäsenrekisteristä, ota yhteyttä: Jäsensihteeriin