Parit laakerisarjat on tullut saksanmaalta tilailtua mutta molemmat vääriä. Löytyisikö tietoa Glycon tai muun valmistajan osanumerosta?
Auto: M5 E34 -92
Moottori: S38B36
Muistui mieleeni eräs paja joka teki täydellisen remontin ko.koneeseen ja turbotti sen. Jotta voit kysyä mahdollisia laakereita pieni mainostaminen sallittakoon eli Streetturbo
BMW:n varaosaohjelmakaan ei tunne laakerinumeroa. Olen ollut sähköpostiyhteydessä saksaan CLYCON tuote-edustajaan. Hänen mukaansa ko. koneeseen ei ole kk-laakereita ohjelmassa. Alkuperäisessä laakerissa on kuitenkin BMW:n ja CLYCON leimat... Tilaamani laakerit olivat molemmat vanhempaan koneeseen, toiset jollain erikoispinnoituksella. Laakeriliuskojen "lukkourat" väärässä kohdassa.
Täälläpäin ETK:ssa on tyhjä paikka osanumeron kohdalla... 2004 versio.
BMW:n osanumero on tiedossa, juuri tuo 11 24 1 310 515, mutta GLYCO:n vastaavasta tarvikenumerosta olisi tarvetta. Onko tietoa paljonko "alkuperäiset" maksavat/kaula täällä koto-suomessa? Tähän saakka kaikki on pitänyt tilata saksasta halvempien hintojen vuoksi.
vechile ID --> default values --> show image number --> detailed.
tuo auttoi ainakin omassani (2004) samaan näkymättömyys ongelmaan
Sama ongelma on ollut täällä, mutta eipä ole enää. Kiitoksia!
BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M60 Fire red metallic '25
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05 ex. 54*BMW
Onko tietoa paljonko "alkuperäiset" maksavat/kaula täällä koto-suomessa?
Hinnasta muistan sen että kiertokangen alapään laakerit olivat varsin järkevän hintaiset moniin muihin S38B36 osiin verrattuna. Tarkoittaisi varmaankin luokkaa 100-150e/ 6 kaulaa. KL:stä tosiaan, n. 2vk toimitusaika.
E30 "339" 1380hv - E30 "316" 749hv - E36 328T 505hv - 335i N54 464hv - Vette C3 LS TT 1210hv - Vette C6 TT 1022hv- R-Motorsport
Comment