Pakkelilla? Eikö kannattais laitaa vaikka muutamalla ruuvilla tai popniitillä jostain sellaisesta paikasta kiinni mistä ne ei näy. Jos laitat ruuveilla tai poppareilla ne kiinni niin laita jotain hyvää ruosteenestoainetta siihen reikään ettei se ala ruostumaan siitä kohti. Onhan niitä toki monia muitakin vaihtoehtoja, kuten vaikka koriliima jota itse karsastan sen takia että levikkeet on kova homma ottaa irti jos niin tarvitsee joskus tehdä.
Joo ei mitään ruuveja tai popniittejä. Ne ruostuu varmasti!
Liimalla vaan ja hartsilla ja lasikuidulla kiinni. Sitte lasikuitupakkelilla suurimmat kolot umpeen ja hienokitillä hienostellaan.
Miksi kyljet pitäisi irrottaa ja rälläkällä ne saa nätisti irti oli liimattu tai ei..
mut jos liimaa kiinni niin ei pääse välillä puhdistamaan sieltä lasikuituhelman alta, se alla oleva metallihelma kun alkaa kuitenkin ruostua ennemmin tai myöhemmin...
mut jos liimaa kiinni niin ei pääse välillä puhdistamaan sieltä lasikuituhelman alta, se alla oleva metallihelma kun alkaa kuitenkin ruostua ennemmin tai myöhemmin...
Oisko hyvä ruosteensuojaus paikallaan alle jääville osille
mut jos liimaa kiinni niin ei pääse välillä puhdistamaan sieltä lasikuituhelman alta, se alla oleva metallihelma kun alkaa kuitenkin ruostua ennemmin tai myöhemmin...
Ainiinkuettä otetaan nätisti saumattomasti maalatut levikkeet/helmat välillä irti ja pestään...........!!
BMW E30 316 -84
BMW E30 316i -89
BMW E30 323i -85
BMW E30 325i -87
BMW E12 520i -77
Taitaa olla niin että aina kun tollaisia muoveja autoon lisää lisääntyy myös ruostuminen ja senhän voi jokainen miettiä et onko se halpa vai kallis hinta kauniinmasta ulkonäöstä joka sekin on kyllä makukysymys.
Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
itse jos/kun asennan ylimääräset levikkeet niin koitan kyllä keksiä miten asentaa silleen että sais kohtalaisen järkevästi puhistettua myös alta jne. tahtoo aina ruostua jostakinpäin tollaset kiinteet asennukset, sinne kun kertyy suolat ja paskat väliin muhimaan.. enkä usko että pidemmällä aikavälillä nuo ruostesuojaukset jne auttais.. mutta kukin tavallaan.
Mites noita peltiosia sitten saa? Tuntus tämän threadin lukemisen jälkeen, että järkevämpi olis hitsata oikea (alkuperäinen?) peltiosa kiinni? Keulassa taitaa mennä vaihtamalla koko homma, ei tarvi rälläkkää kaivaa?
Ja kyllä, m3-look on mielessä, kun auto näyttää tällä hetkellä vähä miltä sattuu...
Comment