Announcement

Collapse
No announcement yet.

millaisia paineita kestää ilmamäärämittari painepuolella???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmwbmw
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 1370
    • Kainuu

millaisia paineita kestää ilmamäärämittari painepuolella???

elikkäs minkälaisia paineita kestää L-jetin ilmamäärämittari pidettäessä sitä turbon painepuolella?? miten sen saa kestämään enemmän? joku puhui siitä jossain foorumilla aikoja sitte mutta ei sattunu silmään searchilla...
    sigpic
    Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
  • afafaf
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2004
    • 1144
    • Tornio

minua kans kiinnostaa sama homma kestääkö 1 barin ahdot???? ku viime projektisa ku kysyin yheltä hepulta neuvoa samaan asiaa,niin sano et pistä vain suosiolla sinne turbon eteen se ei ole muuten pitkä ikänen........ja toimi oikein...sanokaan ny joku jotain kellä tää on sielä välijäähyn ja painekotelon välissä miten toimii/on kestäny,megasquirtin ku laittaa niin sithän tällä kapistuksela saa heittää vesilintua....vai?

Comment

• Maza
      BTCF Member
      • Jul 2002
      • 4319
      • Kannus/Kokkola

Mulla 3.5:n mittari paukahti n. puolen vuoden ajon/~0.9bar max jälkeen. Tosin mittari oli täysin vakiokunnossa. Pohjan ku vetää muutamalla ~m4 pultilla kiinni niin varmasti pysyy kasassa. Itse mittari siis ei mullakaan hajonnut vaan pohja vaan yksinkertaisesti lähti irti liimauksista.

Toisaalta sitten toisessa autossa oli hetken aikaa myös mittari painepuolella (ennen megasquirttia) ja kesti mukisematta hetkelliset 1.5bar ahdot.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎