Originally posted by ex-VAG
530D pöläyttää välillä reippaasti
Collapse
X
-
BMW:n alkuperäisosalla.
Leikkasin yhdestä alumiinisesta vanteen keskimerkistä sopivan lätkän (oliskohan ollut 37mm). Sinne EGR:n ja pakokaasuputken väliseen liitokseenhan ei mitään kovin paksua levyä mahdu, kun kiristyspantakin on hieman erikoinen. Toivottavasti tuossa nyt riittää ainevahvuutta kuitenkin sen verran, ettei puhkea tai lähde muuten vaan matkustamaan imusarjan suuntaan. Hyvässä puristuksessa se kuitenkin siellä on.
Comment
-
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että mikäs tuon EGR:n virallinen tehtävä tuolla on? Ajaako se noiden kaikemmaaliman by-passien / dump valven tehtävät - vai onko 530 D:ssä jossain jemmassa dumppi / by pass?
Onko kukaan saanut millään keinoin edustusautoonsa semmoista "ralliautojen" suhahusta
Comment
Comment