Announcement

Collapse
No announcement yet.

Virityspaja?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Miku
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 2624
    • Kajaani

    #31
    hep

    Vielä tosta aiemmasta avautumisesta... Ymmärrän kyllä kaikkien mielipiteet mut niitä ei tässä topicissa kysytty perhana... Omasta mielestä ainoa bemarin viritettävä nelikko on m10!!! M10M10M10 jeejeejee... no joo. itsellä nyt sekä m10 et m20 pikkusen piristettynä. mut en silti rupee esittään mielipiteitäni siihen kuulumattomaan topicciin. Koko vitu topicci meni oftopic paskanjauhannaks.. sori mun puolesta.

    Ja oottakaaha koha juke saa siihe superviri nelikkoonsa holkit sorvattua ja kasaan niin alkaa M3:set jäähä Vai mitä jukkis? winkwink
    TEAM "Peli Menetetty"
    Nyt:
    E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
    E30 320i 2d m20b27 tic project
    E38 728ia
    E46 316i sedan
    Ex:
    3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21

    Comment

    • Mr. Z
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2003
      • 943
      • Manse

      #32
      Originally posted by gnz
      Pitää seoksen stoikiometrisenä ja laittaa autoon toimivan katalysaattorin?
      Ei pitäisi olla liian vaikeaa.
      Niin, noinhan sen pitäisi onnistua.
      Onko olemassa mitään luotettavaa kotikonstia/halvempaa mittausta jolla todentaa päästöt ennen virallista päästömittausta ts. että päästöt ovat sen suuntaiset että menee testistä läpi?
      Onko tietoa että kuinka noissa virilastuissa on tuo seoksen hallinta, pysyykö seos koko ajan stoikiometrisenä?
      E38 740ia
      E39 530 dAT
      ex. E34 520i sedan
      ex. E39 528i Ac Schnitzer "ACS5"
      ex. E36 325i sedan
      ex. E36 328i touring
      ex. E36 318 iS qp
      ex. E36 325i qp -R.I.P-
      ex. E21 320i sedan
      ex. E30 318i sedan
      ex. E3 2500 sedan

      Comment

      • gnz
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2004
        • 428
        • -

        #33
        Originally posted by Mr. Z
        Niin, noinhan sen pitäisi onnistua.
        Onko olemassa mitään luotettavaa kotikonstia/halvempaa mittausta jolla todentaa päästöt ennen virallista päästömittausta ts. että päästöt ovat sen suuntaiset että menee testistä läpi?
        Uskoisin, että jos autosta löytyy edes alkeellinen tiedonkeruujärjestelmä (kai Megaruutanki kylkeen saa jotain pultattua) ja lambda, voi testiin lähteä hyvinkin luottavaisin mielin jos kerätty data on oikeanlaista.

        Päästöjähän syntyy eniten auton kylmäkäynnistyksessä kun happitunnistin ei ole toimintalämpötilassa, eikä sen arvoihin voida täysin luottaa. Myöskään katalysaattori toimi täydellisesti.
        Jos haluaa pelata varmanpäälle, olisi ehkä viisainta käyttää lämpövastuksella varustettua lambdaa, jotta seosta ei tarvitse arvailla liian pitkään.

        En sitten tiedä olisiko järkevää asentaa aluksi tyhjäkäyntiä suuremmalle jolloin katti lämpenee nopeammin, mutta taas toisaalta päästöjä syntyy jonkin verran enemmän.. Tiedä häntä.

        Comment

        • Temmi
          Newbiemmer
          • Jan 2006
          • 18

          #34
          Tässä paja, jonka hinnat selkeästi esillä

          Comment

          • L.H
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2003
            • 2481
            • Lohja

            #35
            Jep jep

            Originally posted by Temmi
            Onhan se hienoa että on hinnat hienosti esillä, mutta missä on ne autot joissa on lastutuksen jälkeen teho/varttimaili aika parantunut, ennen ja jälkeen tehtyjä mittauksia vertaillessa..?
            “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎