Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mistä kiskot penkkiin?

Collapse
X
Collapse
+ More Options
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Extra
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2005
    • 272
    • Kurjuuden alkulähde

Mistä kiskot penkkiin?

Laitetaanpas tämä tännekkin kierrokseen, ku ei edellinen yritys tuottanu tulosta.. Eli, sellanen juttu pärähti mieleen, notta sopiikos E30 korisen normi penkin kiskot kyseisen mallin sportpenkkiin?? Vai miten on?
  • wj
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 3253
    • Järvenpää

Originally posted by Extra
    Laitetaanpas tämä tännekkin kierrokseen, ku ei edellinen yritys tuottanu tulosta.. Eli, sellanen juttu pärähti mieleen, notta sopiikos E30 korisen normi penkin kiskot kyseisen mallin sportpenkkiin?? Vai miten on?
    Mun käsityksen mukaan niissä on ihan samanlaiset kistot.

Mulla on tossa ritsassa kiinni e28 sportti penkit ja niissä kiskon leveys n. 4cm leveempi.
    Kattelin sillon saisko e30 vakio penkistä siihen kistot.
    Näytti ainakin menevän mutta homma jäi siihen kun noi menikin melkein heittämällä paikalleen.

Eli 1 reikä piti porata.

Mutta nyt noi jää vähän sivuun. penkin säätöjä ei pysty oikein ovi kiinni säätää. Ja keskinkonsolin ja penkin välissä on kaljapullon levynen rako
    Ja rattitanko on melkein oikeanpuolen polven kohalla ajaessa.
    Eli pitäs jotenkin siirtää lähemmäs keskikonsolia
    - 2006 Mustang cabriolet
    - Sleekcraft Enforcer 28'

Comment

• Extra
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2005
      • 272
      • Kurjuuden alkulähde

Originally posted by Wittu_joo
      Mun käsityksen mukaan niissä on ihan samanlaiset kistot.
      Jees, kiitti vinkistä! Aattelin ekaks varmistaa ettei tuu turhaan haalittua kaikenlaisia kiskoja ja todeta, että eihän nämä mihinkää sovi! Pitänee tehdä retki paikalliseen autoromulaan kattoon, että oliskos sielä tiukkoja orggispenkkejä josta vois puhaltaa kiskotukset... Sehän noissa just on ku auto mihin ne tulee, ei ole e30.. Eli saattaa olla kans hieman säätöä ennenkuin ne kunnolla istuu, mutta onhan tässä tätä aikaa...

Comment

Working...
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎