Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ruiskun säätö ohjelmoitavalla lastulla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Z3BMW3
    Bimmer Rookie
    • Jun 2004
    • 159
    • Tampere

    Ruiskun säätö ohjelmoitavalla lastulla

    Eli kuinka on muilla käynyt noiden ohjelmoitavien lastujen kanssa?;

    - Normaalisti kait koko alueelle hieman lisää ennakkoa 1-4 astetta ja 98sia tankkiin?
    - Seosta n% rikkaammalle keskialueelle?

    Jos tuota seosta ei muuta, pitäisi kait lisätä vielä enemmän ennakkoa, kun laiha palaa hitaammin? 1-2 astetta vai enemmän?

    Miten noiden normivirilastujen kanssa, löytyykö keneltäkään tietoa niiden sytytys/ruisku -kartoista, eli mitä muuttavat ja kuinka paljon?

    Pakoputken ja putsarin muutos hengittävämpään kait hieman laihentaa seosta koko alueella, joten sitä pitäisi sitten kompensoida lisäämällä hieman ennakkoa (huono tapa) tai syöttöä?
    Z3BMW3
  • Masinol
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2003
    • 988
    • "Turku"

    #2
    Originally posted by Z3BMW3
    Pakoputken ja putsarin muutos hengittävämpään kait hieman laihentaa seosta koko alueella, joten sitä pitäisi sitten kompensoida lisäämällä hieman ennakkoa (huono tapa) tai syöttöä?

    Eiköhän Lambda korjaaa sen seoksen oikeaksi jos sellanen sattuu löytymään...
    Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring

    Comment

    • Z3BMW3
      Bimmer Rookie
      • Jun 2004
      • 159
      • Tampere

      #3
      Lambda korjaa kyllä, mutta mm. tuolla perfectpowerilla (smt7) saapi muutettua noita lambdan antamia jännitteitä. Eli korjaa syöttöä, mutta sen syötön saapi huijaamalla signaalia säädettyä laihalle/rikkaalle.

      Last edited by Z3BMW3; 23-02-2005, 16:27.
      Z3BMW3

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎