onko kukaan tehny itse näitä angel eye valoja? olisi mukava saada vähän ohjeita jos alkais tekeemään sellasia omaan E36:seen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
angel eye valot!!!
Collapse
X
-
Originally posted by aleposOriginally posted by J.T.Rei tuota samaa löytys suomenkielisenä?
Lainaus: "Jahka te hankkia VALODIODI kupu, se jälkisäädös erottaa te jännite ja amp käytetty. Kohtuullinen ampua heidät ardor tasoittaminen jotta panna Ohms arvo. Kotona minun asia, I-KIRJAIN hankkia 12V auto akku ja 3.6V VALODIODI avulla 20mA ( eli .02A). Joten, I-KIRJAIN käytetty hangoitella -lta 420 ohms [(12V 3.6V)/.02A]
Te kanisteri apu alentaa ohms hangoitella, eg 220 ohms, jotta kynttilä jalkeilla sinun Valodiodi. Kotona asia, se jälkisäädös ehtiä sinun VALODIODI tehdä valoisammaksi koska ammua resistenssi antaa enemmän ajankohtainen jotta sisu alusta loppuun kupu. I-KIRJAIN hankkia ajava nyt kuluva ajaksi 5 kuu kas noin ja hiljentää hankkia ei arvoitus joko. " :idea: :shock:
Jospa sittenkin enklantiksi!****E34****
"Onneksi uimaseuran narut on Pikkaraisen hallussa"
Comment
-
-
Jos haluat että jutut tosiaan kääntyy persiilleen, niin kannattaa luultavasti käyttää korsoraattoria :lol:ex. E39 535i V8, E36 325i coupé
© Kun on korviaan myöten kusessa, on parempi pitää suunsa kiinni!
© No matter, try again, fail again, fail better!
Comment
-
-
Tuohan oli ihan hyvää suomennosta, jos mittapuuna on nykyiset kodinkoneiden ohjekirja suomennokset... Varmaankin tehdään jollain samalla ohjelmalla kuin tuo kyseinenkin suomennos... :lol:
J.T.R
onko kukaan tehny itse näitä angel eye valoja? olisi mukava saada vähän ohjeita jos alkais tekeemään sellasia omaan E36:seen.
Kannattanee kuitenkin ensin katsella, josko semmoiset rinkulat (siis edes ne rinkulat) saisi jostain hommattua halvalla. Monasti sopivuus voi olla parempi ja se valon tasaisuus kuin "älä tee sitä itse" virityksessä.
Vaikka niin, eihän se mahdotonta itsekin ole hyvää tehdä.sääliä saa lahjaksi, kateus pitää ansaita
Comment
-
-
Re: angel eye valot!!!
Originally posted by J.T.Ronko kukaan tehny itse näitä angel eye valoja? olisi mukava saada vähän ohjeita jos alkais tekeemään sellasia omaan E36:seen.
kuvat on e30:stä ja antanee jonkunlaisen käsityksen projektista. tommoset olis kyllä jees omaankin bilikaan.Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net
Comment
-
-
Akryylitankoa saa etolasta ja valmiit rinkulat(alkuperäiset) dc-ice:sta :!:BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
Comment