Announcement

Collapse
No announcement yet.

tärinää matalilla kierroksilla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Maxi
    Bimmer Rookie
    • Nov 2003
    • 190
    • Vaasa

    tärinää matalilla kierroksilla

    mulla on bmw e30 316. Mistä vois johtua että koko auto alkaa täristä matalilla kierroksilla kaasua painettaessa. Voisko olla että moottorin tai vaihdelaatikon kannatin on irti/rikki?
    rai rai.
  • E36-coupe
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 1099
    • Ylämylly

    #2
    ..siitä ne yleensä johtuu. Toinen mahdollinen vika voi olla että moottorin kupeessa oleva iskunvaimentaja on pskna....
    *545i E60 -05*

    Comment

    • Axum
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 4416
      • Kuopio

      #3
      niin.. kannattaa varmistaa sen vaimentimen kiinnitys.. itselläni irtosi ja halkaisi moottorin kannakkeen -> kone tippui rungon varaan :lol:
      - E30 325i M52B28TU Cabriolet
      - E39 528ia
      - KUOPION PUTKIMIEHET -team
      - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

      Puretaan 520ia -97
      https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

      Comment

      • Jubu
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2002
        • 937
        • Kuusankoski

        #4
        Re: tärinää matalilla kierroksilla

        Originally posted by bmw316
        mulla on bmw e30 316. Mistä vois johtua että koko auto alkaa täristä matalilla kierroksilla kaasua painettaessa. Voisko olla että moottorin tai vaihdelaatikon kannatin on irti/rikki?
        jos kone käy tasaisesti , niin miksi se ravistaisi , on kumit kunnossa tai ei...

        jos vain kaasua polkaistessa ilmiö esiintyy , niin tulpanjohdot kannattaa mittailla vastusmittarilla . rikkaampi seos vaatii enemmän woimaa tulpalle kipinän aikaansaamiseen , niin sillon heikkokuntoinen johto "lyö läpi"

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎