"Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille iikenteen pakanoille ja vääräoppisille"
Ei mulla ole tarkoitusta alkaa tota konetta virittämään, kun ei siitä kuitenkaan
edullisesti mitään ihme tehoja irti saa. Tarkoituksena olisi vain kunnostaa
moottori.
Ei varmaan kannata m40 moottoria kunnostamaan kovinkaan perusteellisesti, koska toimivia vaihtomoottoreita saa alle 500e. Nokka-akseli satsin tai nostajat voi tilata ebaysta tai sitten vaikka täältä mistä minäkin tilasin itselleni. Samasta paikasta löytyy myös paljon muitakin bemarin osia. Asioinnin hoidin pelkästään sähköpostilla englanniksi ja ostokset maksoin tilisiirrolla ennakkoon. Postikuluja tulee 15-50e riippuen mitä tilaa.
No niin, tuli sitten koitettua tota tilauksen tekemistä. Pistin sinne englanniksi
sähköpostia ja takasin tuli vaan jotain "failure" ym. paskaa. Eli mikä meni vikaan?
mistähän päin saksaa uskaltas tiedustella e36 cäbiin rätin mekanismin osia :O Mahdollisesti ohjausyksikköä, tai saa nähdä mitä vikakoodeja nyt löytyy ku käytän piuhassa :think
CatCamsilta saa ainakin just sellaiset nokat kuin haluaa. He myös suunnittelevat täysin custom nokkia asiakkaan käyttötarkoituksen mukaan, lähetät vain tiedot venttiilikoneiston painoista ja mitoista ym ja saat varmasti hyvin toimivat kepit Hinnoista ei kyllä mitään hajua. www.catcams.be
Olisi vaan kiva tietää, että mitä olen tehnyt väärin? Vai kestääkö noiden sakemannien sp:n kirjoittaminen niin helvetin kauan. Kyllä taas oikein hermo lepää kun tätäkin alkaa perjantaini ajattelemaan.
Kun ei osaa, niin ei osaa tilata nokkaa saksasta(paha kielimuuri). Eli nyt kiinnostaisi, että onko tällä foorumilla joku, joka voisi tilata meikäläisen puolesta ton nokkasarjan vaikka jotain korvausta vastaan?:think
Onko ketään tilannut tuolta schmiedmann:lta mitään? Eksyin jostain syystä
niiden nettisivulle ja näyttäis aika hyvin olevan osia tarjolla. Pisti vaan ton nokkasarjan hinta vähän mietityttämään, 330 euroa veroineen. Eikös ton saa
suomesta melkein tohon hintaan?
Päivitetääs hiukan. Eli onnistuin vihdoinkin tilaamaan sen nokkasatsin yhen kaverin avustuksella. Se frank pisti mulle postia jossa varmisti tilauksen.
Nyt kiinnostaisi tietää, että kuinka paljon muut ovat tuosta nokkasarjasta
maksaneet?:think
Comment