2.0--->2.3 säädöt?? Neuvoja!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Saarikoski
    R.I.P.
    • Feb 2005
    • 726
    • KOKKOLA

    2.0--->2.3 säädöt?? Neuvoja!!

    Mistä aloitan säätämisen kun b20 koneen sisälle istutettiin b23 alakerta 282nokka ja puristukset nostettiin n.10 pintaan... Ilmamäärämittaria ropaamalla, bensanpaineensäätimellä vapaavirtaus suotimella ja b23 boxilla ym tietenki mut nyt hyviä neuvoja kuiteski kaipailisin joltain jolla enemmän tietotaitoa jotta en tee sutta ja ruuvaile päin vittua kaikkia namiskoja...kiitos jo etukäteen... (ei enää kauaa bimmerfestiin)
  • wj
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 3253
    • Järvenpää

    #2
    Originally posted by Saarikoski
    Mistä aloitan säätämisen kun b20 koneen sisälle istutettiin b23 alakerta 282nokka ja puristukset nostettiin n.10 pintaan... Ilmamäärämittaria ropaamalla, bensanpaineensäätimellä vapaavirtaus suotimella ja b23 boxilla ym tietenki mut nyt hyviä neuvoja kuiteski kaipailisin joltain jolla enemmän tietotaitoa jotta en tee sutta ja ruuvaile päin vittua kaikkia namiskoja...kiitos jo etukäteen... (ei enää kauaa bimmerfestiin)
    Kokeilemalla se selviää. Ja jos jännäät seosten suhteen tarvitset seosmittarin.
    Noissa b20 ja b23 ruiskuissa ei ole eroa kuin boxi, missä on varmaan pidempi suuttimien aukioloaika. Tosta ei ole varmaa tietoa.
    Joku guru vois siitä kertoa enemmän.
    Mutta mulla on mahollisuus kopsaa 323i:n vakio lastu.
    Jos semmonen kiinnostaa
    - 2006 Mustang cabriolet
    - Sleekcraft Enforcer 28'

    Comment

    • Saarikoski
      R.I.P.
      • Feb 2005
      • 726
      • KOKKOLA

      #3
      Juu no toi oli jo tiedossa ja 323 boxi ja seosmittari löytyy....noh ei kait siinä muuta ko kokeileen.com vaan....

      Comment

      • Saarikoski
        R.I.P.
        • Feb 2005
        • 726
        • KOKKOLA

        #4
        hiiulihei...

        Comment

        • Rocla
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2002
          • 7692
          • Kajaani

          #5
          Originally posted by Wittu_joo
          Kokeilemalla se selviää. Ja jos jännäät seosten suhteen tarvitset seosmittarin.
          Noissa b20 ja b23 ruiskuissa ei ole eroa kuin boxi, missä on varmaan pidempi suuttimien aukioloaika. Tosta ei ole varmaa tietoa.
          Joku guru vois siitä kertoa enemmän.
          Mutta mulla on mahollisuus kopsaa 323i:n vakio lastu.
          Jos semmonen kiinnostaa
          Näinkös että L-jetronicciin pystyykin sittenkin vaihtamaan lastun, vai meinaatko boksiin työntää sen koodin?
          Olli.

          Comment

          • wj
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2003
            • 3253
            • Järvenpää

            #6
            Originally posted by Rocla
            Näinkös että L-jetronicciin pystyykin sittenkin vaihtamaan lastun, vai meinaatko boksiin työntää sen koodin?
            En ole niin tarkkaan tutustunu siihen.
            Pitää viikolla katsoa miten se oikeasti menee.
            Oletin vain että sinne voi vaihtaa lastun.
            - 2006 Mustang cabriolet
            - Sleekcraft Enforcer 28'

            Comment

            Working...
            X