Nytten kun on kone ja laatikko irti autosta ja on aikaa ja (jonkin verran) rahaa laittaa autoa, niin ajatellut vähän piristää tuota m20b25 konettani, ja katsellut tässä vaihtoehtoja lisätehoille (turbotusta silmällä pitäen).
-Olenko väärässä, vai kannattaako b25 kansi vaihtaa b20 kantee, jos sen
kanavat muotoilee uudestaan? (b25 kannessa ei varaa enää muotoilla?)
-Jos kampiakselin vaihtaa etan (2.7) vastaavaan, niin joutuuko muita osia
uusimaan?
-Isommat suuttimet ja ilmamäärämittari 535:sta? (bensapumppu?)
-Hankin myös SMT6:n ja bensanpaineen säätimen.
-Myös nokka,säädettävä nokkapyörä ja kireemmät venttiilinjouset mielessä.
(Koneessa jo peltipakosarja + putkisto ja vapaavirtaus suodatin.)
Kiitoksia vastauksista!
-Olenko väärässä, vai kannattaako b25 kansi vaihtaa b20 kantee, jos sen
kanavat muotoilee uudestaan? (b25 kannessa ei varaa enää muotoilla?)
-Jos kampiakselin vaihtaa etan (2.7) vastaavaan, niin joutuuko muita osia
uusimaan?
-Isommat suuttimet ja ilmamäärämittari 535:sta? (bensapumppu?)
-Hankin myös SMT6:n ja bensanpaineen säätimen.
-Myös nokka,säädettävä nokkapyörä ja kireemmät venttiilinjouset mielessä.
(Koneessa jo peltipakosarja + putkisto ja vapaavirtaus suodatin.)
Kiitoksia vastauksista!
Comment