Announcement

Collapse
No announcement yet.

checkcontrol module

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Trampas
    Newbiemmer
    • Nov 2004
    • 13

checkcontrol module

Morjens!

Onko kukaan asentanu check control modulia jälkiasenteisena e36:een? Eikös niissä pitäs olla kaapelit valmiina sille modulille?
    BMW E39 530 -02
    BMW E36 320 -91
  • antti79
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 2499
    • Littoinen

Originally posted by Trampas
    Morjens!

Onko kukaan asentanu check control modulia jälkiasenteisena e36:een? Eikös niissä pitäs olla kaapelit valmiina sille modulille?
    Check controllia en ole jälkikäteen asentanut, mutta sen pienimmän ns. "ajotietokoneen" jossa on kello ja lämpömittari ja memo toiminto olen omaan E36:seen asentanut. Mitään piuhoja ei ollut valmiiksi, kaikki jouduin itse vetämään. Tosin eipä niitä montaa tuohon tullutkaan. Oikean ajotietokoneen vaihtaminen siihen kaikkista isoimpaan malliin on kyllä helppoa, muutama piuha lisää ja yksi liitin. Mutta tyhjästä on paha lähteä sitä check controllia asentelemaan.
    sigpic
    Originally Posted by jari kihlman
    "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

Comment

• Trampas
      Newbiemmer
      • Nov 2004
      • 13

Originally posted by antti79
      Check controllia en ole jälkikäteen asentanut, mutta sen pienimmän ns. "ajotietokoneen" jossa on kello ja lämpömittari ja memo toiminto olen omaan E36:seen asentanut. Mitään piuhoja ei ollut valmiiksi, kaikki jouduin itse vetämään. Tosin eipä niitä montaa tuohon tullutkaan. Oikean ajotietokoneen vaihtaminen siihen kaikkista isoimpaan malliin on kyllä helppoa, muutama piuha lisää ja yksi liitin. Mutta tyhjästä on paha lähteä sitä check controllia asentelemaan.
      Mulla on isoajotietokone valmiina mut puuttu se checkcontrol moduli, pitässaada tietää jostakin, että onko ne piuhat valmiina siellä ja jos on niin niiiden kytkentä kaaviot.
      BMW E39 530 -02
      BMW E36 320 -91

Comment

• antti79
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2003
        • 2499
        • Littoinen

Originally posted by Trampas
        Mulla on isoajotietokone valmiina mut puuttu se checkcontrol moduli, pitässaada tietää jostakin, että onko ne piuhat valmiina siellä ja jos on niin niiiden kytkentä kaaviot.
        Ei ole piuhoja valmiina. Tarviit yhden liittimen ja piuhaa.
        Katso tuota lisää:
        Do you have an early BMW with only one OBC connector, but want to add one of the later-style computers? Lars Staack has figured it out, and explains all in this guest technical article.
        sigpic
        Originally Posted by jari kihlman
        "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎