elikkäs uitin saksasta auton -92 e36 325...ja loota on herjannut siitä lähtien!syttyy aina välillä se ratas valo ja välillä ei vaihda vaihteita kunnolla ym ym...öljyt vaihdatin vähän aikaa sitten + tiivisteen ja suodattimen...elikkä voiko ongelman kattoo piuhoilla jossain korjaamolla vai pitää loota purkaa kokonaan?joka varmaankin maksaa hunajaa... :(
Announcement
Collapse
No announcement yet.
automaatin ongelmat
Collapse
X
-
Originally posted by pete1981ja ratasvalo kun syttyy niin menee käsittääni vikatilaan jolloin lukitsee sinne muistaakseni kolmosen sillon ei vaihteita vaihtele!
Jeps, antaa vain pakin ja kolmosen käyttöön. Omasta kosahti kans laatikko, ei kytke vaihteita päälle, menee vain häiriölle ja kolmonen&pakki kehissä. Laatikko on specialistilla hoidettavana. Merkkihuollossa sanottiin että vika on laatikon sisäinen. Pitäis avata, mutta heillä ei ole resursseja eikä taitoa siihen joten toimenpide on uus vaihtolaatikko, kröhöm ja hintaan 4100euroa plus työ. Että semmosta... toivottavasti laatikkoguru saa tomaatin kuntoon
Merkkihuollon mukaan jos olis ollut omassa se A5S300J laatikko niin siitä olis voinut mitata sisäänmenon ja ulostulon, eli vissiin sen ois voinut testerillä katsoa. Mutta ei tästä A5S310Z laatikosta saanut pihalle mitään tietoja, vain että häiriölle menee.
Comment
-
-
[QUOTE=jani73]Varsinainen merkkihuolto, kun ei ole taitoa korjata omia rojujaan...
kyllä noi laatikkohommat on ihan omaa alaansa, parempi viedä vaan suoraan jonnekkin laatikkopajalle, merkkiliike korkeintaan irrottaa sen ja lähettää korjattavaksi ja rahastaa sopivasti siittä hommasta! eipä tampereen metrossa ollu mitään tietoa, ohjainlohkoon meinas speed sensorit vaihtaa vaikka oli kuitenkin ehjät ja hintaa olis ollu 312e turhalla työllä! siellä vähän se tyyli et vaihdetaan niin kauan osaa kunnes vika korjaantuu! itse en kyseiseen pajaan autoa vie, se riitti et käytti vikadiaknostiikan luvussa siellä!
Comment
-
Comment