Pistin tossa muutamia kuukausia sitten b25 kaasuläpän missä ei tietenkään ole paikkoja alipaineletkuille.
No Kuvan 8 letku sitten suoraan imusarjaan > alipaine säätö toimii.
No toimiihan se nyt jotenkin ja kiinnostus hommaan loppu siihen.
Mutta ongelmana on nyt ennakon säätö.
Eli jos säätää ennakon sopivaksi tyhjäkäynnillä ja alakierroksilla nakutta kone täyskaasulla 4500rpm jälkeen > liikaa ennokkoa.
Taas jos säätää niin ettei nakuta, alakierroksilla häviää hurjasti tehoa ja tyhjäkäynti on todella huono > liian myöhäsellä ennakko.
Eli ton alkuperäsen systeemin idea on vissiin pitää osa ja täyskaasun ennakon ero pienempänä?
Toinen letku menee läpän ja imusarjan puolelle ja toinen läpän ja ilmamäärämittarin puolelle.
Mikä on kuvassa osan 12 tarkoitus?
Onko kellään tullut vastaavaa ongelmaa vastaan ja miten ratkasit sen?
No Kuvan 8 letku sitten suoraan imusarjaan > alipaine säätö toimii.
No toimiihan se nyt jotenkin ja kiinnostus hommaan loppu siihen.
Mutta ongelmana on nyt ennakon säätö.
Eli jos säätää ennakon sopivaksi tyhjäkäynnillä ja alakierroksilla nakutta kone täyskaasulla 4500rpm jälkeen > liikaa ennokkoa.
Taas jos säätää niin ettei nakuta, alakierroksilla häviää hurjasti tehoa ja tyhjäkäynti on todella huono > liian myöhäsellä ennakko.
Eli ton alkuperäsen systeemin idea on vissiin pitää osa ja täyskaasun ennakon ero pienempänä?
Toinen letku menee läpän ja imusarjan puolelle ja toinen läpän ja ilmamäärämittarin puolelle.
Mikä on kuvassa osan 12 tarkoitus?
Onko kellään tullut vastaavaa ongelmaa vastaan ja miten ratkasit sen?
Comment