Eli onko kellään tietoa että missä on vika kun tomaatti luistaa liikaa. Itse aski ei luista vaan se ei vaan meinaa lukita vetoa; kun maantiellä ajaa vaikka 100 niin se luistaa mutta kun antaa vähän kaasua niin se lyö sen lukkoon, kun nostaa jalkaa niin taas luistaa.
Myös kiihdytyksissä tuntuu jäävän miettimään liian pitkään.
Aski on se GM:n 4-v jota mm. Opeleissa on käytetty. Oliko se nyt AR4?.
Sillointällöin kytkee myös vaihteen vapaalle kaupungissa eli ei tunnu tietävän mille vaihteelle pitäisi mennä?
Öljyt ja suodatin vaihdettu n vuosi sitten, sillä ei ollut vaikutusta. Öljy oli ihan hyvän näköistä.
Eipä vika tunnu olevan mitenkään hirveän kriittinen olevan, olen ajellut sillä jo yli 45000 tällaisena.
Harmittaa vaan kun kulutus on turhan korkea, nyt talvella sekalaisessa ajossa n.9,5l/100, sillointällöin tuntuu toimivan normaalisti jolloin kulutus tippuu mittarin mukaan ainakin litran.
Vaikuttaisi minusta sähköperäiseltä vialta, olisiko turbiinin solenoidi?
Myös kiihdytyksissä tuntuu jäävän miettimään liian pitkään.
Aski on se GM:n 4-v jota mm. Opeleissa on käytetty. Oliko se nyt AR4?.
Sillointällöin kytkee myös vaihteen vapaalle kaupungissa eli ei tunnu tietävän mille vaihteelle pitäisi mennä?
Öljyt ja suodatin vaihdettu n vuosi sitten, sillä ei ollut vaikutusta. Öljy oli ihan hyvän näköistä.
Eipä vika tunnu olevan mitenkään hirveän kriittinen olevan, olen ajellut sillä jo yli 45000 tällaisena.
Harmittaa vaan kun kulutus on turhan korkea, nyt talvella sekalaisessa ajossa n.9,5l/100, sillointällöin tuntuu toimivan normaalisti jolloin kulutus tippuu mittarin mukaan ainakin litran.
Vaikuttaisi minusta sähköperäiseltä vialta, olisiko turbiinin solenoidi?
Comment