Announcement

Collapse
No announcement yet.

V12 putkisto uusiksi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mauri H.
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2003
    • 270
    • Salo

    #16
    Hytösen Tero Lievestuoreella, Jyväskylän kupeessa vääntää putket aika nopsasti ja hyvään hintaan, valitettavasti ainakin viimeksi kun olin yhteyksissä ei pystynyt vääntämään 60 mm suurempaa.

    Teron saa kiinni numerosta 050-5418780.

    Muistaakseni koko putki parilla vaparivaimentajalla kustansi jonkun 300 €.
    F11 530D xDrive

    Comment

    • Matti_83
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2004
      • 491
      • Korpilahti

      #17
      Originally posted by Tomba87
      Offtopiccia:


      Mitäs tämä "corolla efekti meinaa"? nimittäin itselläni tuo mopo neloskoneinen pitää aika noloa ääntä kun nopeasti polkasee kierroksia, sellasta typerän kuullosta törinää, kuullostaa lähinnä joltain 1,2 kadetilta. ja se ei ole kivaa. ajattelin vaan että sitäkö tuo tarkoittaa? ts. onko tuohon pörinään lääke tuollanen ulostulo? menin parempien äänien toivossa vaihtamaan simonssin läpivirtaustakapöntön niin näinhän siinä tietysti kävi.
      Se on just semmoinen epämääräinen pörinä ja ainakin kaverin neloskoneisesta hävisi tuo pörinä ulostulolla missä reikähuilu ja lasivillaa sisällä, siinäkin on takana simonssin pönttö.
      BMW E38 730 manuaali
      ex E30 318i -91 cabrio

      Comment

      • Matti_83
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2004
        • 491
        • Korpilahti

        #18
        Originally posted by Masi
        Täytyy käydä kyselee paljon velottaisi. Täytyykin alkaa kattelee noita vaimentimii et millaisia markkinoilla. Seuraavan taituroin paintilla, oliskohan järkevä ratkaisu?
        Pitäisköhän tuossa olla jonkunlainen H-putki välissä, ainakin yleensä ollu v-koneissa. En tiedä sitten miten tuossa onko tarpeellinen?
        BMW E38 730 manuaali
        ex E30 318i -91 cabrio

        Comment

        • dunkelblau
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2003
          • 1151
          • Uusimaa

          #19
          Originally posted by Masi
          Täytyy käydä kyselee paljon velottaisi. Täytyykin alkaa kattelee noita vaimentimii et millaisia markkinoilla. Seuraavan taituroin paintilla, oliskohan järkevä ratkaisu?
          http://www.btcf.fi/forum/attachment....tid=3634&stc=1
          Muute ihan hyvä, mutta just tuo yhdysputki eri puoliskojen väliltä uupuu ja noiden ekojen vaimentimien virallinen paikka on vasta juuri ennen taka-akselia. Nuo 2+2 vaimentimet on sitte myös aika arvokkaita. Missäs ne katit sitte on? Kai ne siellä alla kuiteski muhii?
          "Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007

          Comment

          • fraatti
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2002
            • 4595
            • Tampere

            #20
            itse tekisin molemmille koneen puoliskoille putken joka menee 6-2-1... ja jotain 2½ / 3" halkasijalla

            pönttöjen määrä oman maun mukaan.. omassa kotterossa oli aluksi 2 motonetin pönttöä ja piti aivan liian isoa ääntä joten kolmaskin sinne meni ja ääni on vieläkin liian iso.. motonetin pöntöillä ei tee mitään ilmeisesti..(1 suora putkivaimennin ja kaks pönttöö mistä ei nää läpi)

            ja tosiaan ainakin marteliukselta saa noita 2x2 vaimentimia mutta hinta on melkei 100€
            F11 535dX LCI
            Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

            Comment

            • Saku
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2002
              • 343
              • Jkl

              #21
              Pari vk sitten tuli tuollaiseen koneeseen (eri koppa tosin) tehtyä tupla 3" putkisto. 1 läpivirtausvaimennin/puoli. Ei ole käynnistetty vielä, äänet ovat varmaankin turhan kovat arkiliikenteeseen.

              En uskaltanut viedä putkea tankin alta, sitäpaitsi se olisi tullut matalaan autoon turhan alas. Vakiotankki pois ja kisatankki tilalle.
              E30 "339" 1380hv - E30 "316" 749hv - E36 328T 505hv - 335i N54 464hv - Vette C3 LS TT 1210hv - Vette C6 TT 1022hv- R-Motorsport

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎