Laitetaan tänne myös kun E46 osastolla hiljaista..
N42 koneeseen kun vaihdoin huohottimen, sain palkinnoksi vikakoodit P0327 ja P1327 eli molempien nakutustunnistimien alhainen jännite. Liittimeen en koskenut, tietääkseni, ja koodit tulee vasta kun kierrokset nousee yli 3t. Tuolloin myös pientä nykimistä ja menohaluttomuutta havaittavissa mutta ei nakutusta.
Kiinnitysvaiheessa imusarjan pultti tipahti ja etsin sitä tovin magneetilla. Muistan että magneetti kosketti taaempaa tunnistinta jolloin kuului poks.. Ei kai magneetilla saa tunnistinta rikki??!
Protip - vaihtakaa ne kuuluisat alla olevat 2 T30 pulttia normi 10mm pulteiksi. Helpottaa jonkin verran vaikka operaatioon meni viitisen tuntia josta tunti kadonneen M7 mutterin metsästykseen . Tämän kikan ilmeisesti Laakkonen tehnyt.
Edit: Liitin oli päättänyt jäädä liittämättä... Tarkastakaa kytkennät.
N42 koneeseen kun vaihdoin huohottimen, sain palkinnoksi vikakoodit P0327 ja P1327 eli molempien nakutustunnistimien alhainen jännite. Liittimeen en koskenut, tietääkseni, ja koodit tulee vasta kun kierrokset nousee yli 3t. Tuolloin myös pientä nykimistä ja menohaluttomuutta havaittavissa mutta ei nakutusta.
Kiinnitysvaiheessa imusarjan pultti tipahti ja etsin sitä tovin magneetilla. Muistan että magneetti kosketti taaempaa tunnistinta jolloin kuului poks.. Ei kai magneetilla saa tunnistinta rikki??!
Protip - vaihtakaa ne kuuluisat alla olevat 2 T30 pulttia normi 10mm pulteiksi. Helpottaa jonkin verran vaikka operaatioon meni viitisen tuntia josta tunti kadonneen M7 mutterin metsästykseen . Tämän kikan ilmeisesti Laakkonen tehnyt.
Edit: Liitin oli päättänyt jäädä liittämättä... Tarkastakaa kytkennät.