Joo, eli kaverin kanssa päivä tuhrattiin tossa hälytintä laittaessa. Koko päivä meni ja ei tullut kuin hermot riekaleiksi. Eli saatiin loppujen lopuksi hälytin pelaamaan suht oikein ja vilkut kanssa, mutta keskuslukkoa ei saanu hälyn kautta pelaamaan mitenkään. Kytkettiin monta kertaa eikä mitään tapahtunut. Joten löytyskö joltain tietoa tähän asiaan ja varmistukseksi vielä oikeat johdot keskuslukitukselle. Johdot kyllä mitattiin omasta mielestä oikein.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hälytin-ongelma
Collapse
X
-
search
Käytä tota search toimintoa. Sieltä löytyy kyllä tuohon vinkkiä. Itse asentelin kanssa viime kesänä ja löysin ne johdot mihin kytkeä. Kannattaa sitten hyödyntää se bmw:n tuplalukitus toiminto kun kytkee sitä hälytintä.
Pari hyvää linkkiä:
BMW 520d 2008
www.pocum.com
Comment
-
-
Originally posted by jam76vinkkivinkki... eikö kannata maksaa jollekin valtuutetulle liikkeelle asennuksesta jolloin saat vakuutusyhtiölle todistuksen hälystä -> riippuen vak. yhtiöstä murtotapauksissa omavastuuta ei tartte maksaa... joten maksaa itsensä takaisin ekan murron yhteydessäEX:
328CiA -99
525tdsA -98
525i -93
316i -95
Peugeot 405Mi16 -89, 106GTi -98, 306GTi -00, 306 GTi-97
Comment
-
-
Kylläpä toi kuulemma käy tonne vakuutusyhtiöön on kyselty asia. Ja eipä tässä nyt ole päällimmäisenä huolena vakuutusyhtiö vaan saada keskuslukko pelaamaan. Xtc, mä en tiiä toimiiko toi sun lappu samalla lailla kuin lappuliisoille parkkikiekon tilalle jätetty lappu et "Ime munaa" ja toisella kerralla "tulin tähän kello xx.xx."Saipahan niilläkin reissuilla hyvät naurut.
Comment
-
-
Originally posted by Slave1Käytä tota search toimintoa. Sieltä löytyy kyllä tuohon vinkkiä. Itse asentelin kanssa viime kesänä ja löysin ne johdot mihin kytkeä. Kannattaa sitten hyödyntää se bmw:n tuplalukitus toiminto kun kytkee sitä hälytintä.
Pari hyvää linkkiä:
http://www.bmwtuningclub.net/forum/s...3&page=1&pp=10
http://www.understeer.com/doublelock.shtml
Comment
-
-
Originally posted by jam76ainakin a-vakuutus vaatii todistuksen asennuksesta joten jos osaat itse kirjoittaa sellaisen niin eikun vaanEX:
328CiA -99
525tdsA -98
525i -93
316i -95
Peugeot 405Mi16 -89, 106GTi -98, 306GTi -00, 306 GTi-97
Comment
-
-
Originally posted by dreEipä tuolta ekalta linkiltä tainnu löytyä kuin epämääräistä mutu-tietoa ja juupas-eipäs väittelyä johtojen väreistä.
Cobran asennus ohje neuvoo näin:
"irroita moduulin 26-napainen valkoinen liitin. Vedä liittimen päässä oleva valkoinen lukituslevy pois, jolloin liitin liukuu kotelosta ulos.
-Lukitus: Kytke hälyttimen lukitusjohto pienoisliittimellä liittimen napaan nro 24
- Avaus: Kytke hälyttimen avausjohto pienoisliittimellä napaan nro 25 (Vm. 95 eteen päin on johto valmiina)"
Eli tuolla ohjeella pitäisi onnistua asennus.
Kun käyttää asennetun hälyttimen näytillä vakuutusyhtiön tarkastajalla ja se testaa että kaikki toimii niin poistuu omavastuu vakuutuksesta.
Näin ainakin tapiolassa, pohjäntähdessä ja If.
Comment
-
Comment