Eli mikä mahtaa olla vikana kun tyhjäkäynti on noin 2000rpm. Motti on m10b18 kaasareina 2x40mm dellortot. Ei auta vaikka säätä tyhjäkäynnin kokonaan pois. Suuttimia en oo vielä ehtiny kattoa en tiedä edes niiden kokoa mutta kiertää ainakin tosi hyvin. Voisko olla että saa ilmaa jostain välistä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tyhjä käynti yli 2000rpm.
Collapse
X
-
Originally posted by hanzu12Eli mikä mahtaa olla vikana kun tyhjäkäynti on noin 2000rpm. Motti on m10b18 kaasareina 2x40mm dellortot. Ei auta vaikka säätä tyhjäkäynnin kokonaan pois. Suuttimia en oo vielä ehtiny kattoa en tiedä edes niiden kokoa mutta kiertää ainakin tosi hyvin. Voisko olla että saa ilmaa jostain välistä.
tarkista kaikki letkut ja kokeile puristella alipaine ja miuta ilma letkuja lyttyyn pihdeillä.
voihan se olla että sun jarrujen alipainetehostin vuotaa ja se vetää sieltä ilmaa
-
-
Originally posted by hanzu12Eli mikä mahtaa olla vikana kun tyhjäkäynti on noin 2000rpm. Motti on m10b18 kaasareina 2x40mm dellortot. Ei auta vaikka säätä tyhjäkäynnin kokonaan pois. Suuttimia en oo vielä ehtiny kattoa en tiedä edes niiden kokoa mutta kiertää ainakin tosi hyvin. Voisko olla että saa ilmaa jostain välistä.
Comment
-
-
mulla oli kans vähän saman tapaista ongelmaa ku aloin värkkää noiden tuplien kans... ainut ero et kävi n.2000 kiekoilla puol min. ja sit sammu. imu vuotaja ei ainakkaa ois pitäny olla lukuisen kasaa-pura-kasaa yritysten jälkeen...
sain sit vihdoin viimein vietyy tuon pommin paikallisen "tuplaturbovirigurun"(sepi-jäälin autosäätö) käsittelyyn nii vartti ja auto kävi tosi hyvin....
eli tyhjäkyntiseos päin v...a, nokan ajoitus päin v....a ja sytkä vähän sinne päin...
nyt ku jälkeen päin oon tuon (jyrkän)nokan ajoituksen kans väkänny nii ei siinä kovin isoo heittoo kestä olla et menee käynti huonoks tai ainakaa tuossa mun lintassa.
ps.olettaen et sulla on jotai muutaki viriviri osaa ku tuplat.
Comment
-
-
Kyllä ne on silmä määräisesti samas synkros. Muuta viriä ei oo kun turbo ja 2.5" putki. painekotelo ei oo vielä kiinni. Kun auto on käynnistäny niin ei oo kovin luja tyhjäkäynti sitten kun on vähä lämmenny niin rupee kiekat nouseen noin 2500rpm. Pitää kokeella otta kaasarit irti ja laittaa imusarjan ja koneen vääliin uudet tiivisteet. (Ei muuten oo kovin kivat laittaa imusarjaa kiinni)
Ei kai sytytys siihen niin paljon vaikuta. Paitsi jo sen säätää niin pieleen että auto justiinsa pyysy käynnis.
Comment
-
Comment