Katsastus on tulossa ja autossani on itse tummennetut etu-ja sivuvilkkujen lasit joten kannattaako ostaa vakiot katsastuksen ajaksi vai voiko niiden takia pompata jos ei oo vakion kirkkaat?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
tummista etu- ja sivuvilkuista
Collapse
X
-
jos ei vilkkuja ole valmina, niin koita vain nykyisillä itsetummennetuilla. varsinkin, jos niistä vielä valo näkyy edes jotenkin läpi eikä autossa ole muuta "vilunkia" joka voisi nostaa katsastussedän niskakarvoja
edit: siis periaatteessa ei laseihin saa kajota itse, siinä kohtaa on laki yksiselitteinen...Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net
-
-
Riippuu sit muuten erittäin paljo katastusmiehestä tää homma(ylläri). Mullaki oli 3vuotta itsetöhrityt ympäri auton ja vasta viime kesänä huamas (lakka oli lohkeillu, ihme jollei olis huamannu).Mut sitä ennen ei mitää sanomista...Tapaturmassa irronnut käsi pystyy jo vähän vasaroimaan.
Otsikko Aamulehdessä 12.1.
Comment
-
-
joo rippuu katsastusmiehestä! jotkut ei sano mitään toiset taas puuttuu asiaan, itse jouduin aikanaan poistaan tummennukset ja merkitsi sen rekisteriotteeseen et poistettava ensitilassa! vilkut vaan vaihtoon katsastuksen ajaksi niin ei ainakaan tule merkintöjä! yksi keino tietenkin jos merkitään otteeseen niin on kadottaa se ja maksaa 9e uudesta!
Comment
-
-
Originally posted by pete1981yksi keino tietenkin jos merkitään otteeseen niin on kadottaa se ja maksaa 9e uudesta!
Ja ite aiheesta vielä: Itellä oli tapana vaihtaa vilkut ja valot katsastuksen ajaksi, se nyt ei niin iso homma ole etteikö jaksaisi... Ja kyllä vituttaa maksella uusintakatsastusta vaan sen takia jos on ollu jotain tummaa vilkkua.-Turku Connection-
HDJ80 4.2TD
ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i
Comment
-
-
Originally posted by Infinity BetaKatsastus on tulossa ja autossani on itse tummennetut etu-ja sivuvilkkujen lasit joten kannattaako ostaa vakiot katsastuksen ajaksi vai voiko niiden takia pompata jos ei oo vakion kirkkaat?BMW e60 525i terapiaprojekti
-------------------------
Ex. Bemarit: BMW e46 320i M-Sport 2001, BMW e60 520i 2003, BMW e61 525iA 2005, BMW e39 523iA 1997, BMW e34 525i 1995, BMW e38 740iA Individual, BMW e39 ///M5, BMW e36 318iS Coupe, BMW e39 528iA "Vollausstattung" M-Sport, BMW e39 523i M-Sport, BMW e39 525d, BMW e30 325i Cabrio "Orange"
Comment
-
Comment