Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mitä huoltoa suosittelisit (PK-seutu)?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M60
    Bimmer Rookie
    • Feb 2004
    • 63

Mitä huoltoa suosittelisit (PK-seutu)?

Kaverilla edessä sen e36 tuontiBemun neitsyshuolto Suomessa eikä toi omaakaan autoa(e34) haittais käydä vähän öljyjä vaihdattamassa vaihteistoon jne.pikkujuttua.

Tästä on varmaan jo täällä ennenkin käyty keskustelua,mutta kysymys on simppeli: Kun tahdot Bemarisi saavan parasta hoitoa(eikä ole aikaa tehdä sitä itse) kuitenkin kohtuu kustannuksin, mihin paikkaan kiikutat autosi? Siis että missä todella voi luottaa että jutut ei jää puolitiehen ja asiat hoidetaan ammattitaidolla? (karvas kokemus vuosien takaa eräästä toisen saksalaismerkin merkkkorjaamosta jossa todella LASKUTETTIIN,tai siis yritettiin laskuttaa tekemättömästä duunista )

Puskaradion kautta oon kuullut Tapiolan Essosta paljon positiivista,vaan onko muita??
  • Back to BMW
    Bimmer Rookie
    • Sep 2003
    • 54
    • Kuopio

Lue vaikkapa tämä ketju

Jos asuisin siellä päin, en varmasti huollattaisi omaani muualla kuin Tapiolan Essolla. Nyt joudun turvautumaan hyvään ja luotettavaan yksityiseen täällä Itä-Suomessa.

BtBMW
    E38 728iA 12/98

Comment

• JanneT
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2002
      • 622
      • Espoo

Tapiolan Essoa uskaltaa suositella!
      Power DZL

Comment

• M60
        Bimmer Rookie
        • Feb 2004
        • 63

Tänks tosta linkistä 8) Vaan melkoisesti näytti löytyvän ristiriitaisia kokemuksia vähä lafkasta kuin lafkasta..Toisaalta kieltämättä yksi huolto näytti nousevan tossakin debatissa ylitse muiden :wink: Eli eikai se auta muuta ku pitkistä varausajoista huolimatta sinne koettaa alkaa aikaa varailemaan.

Comment

• Remotion
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2003
          • 15251
          • Ajamisen Iloa

Kyllä voin suositella myös Espoon Laakkosta, mä oon saanut sieltä aina 10/10 palvelua ja just tuli masiina 2 huollosta, oli tehty vähän extraakin.
          Z3 coupé individual

F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
          E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

Comment

• hannuk
            Bimmer Enthusiast
            • Nov 2002
            • 2136
            • Capital

Originally posted by remotion
            Kyllä voin suositella myös Espoon Laakkosta, mä oon saanut sieltä aina 10/10 palvelua ja just tuli masiina 2 huollosta, oli tehty vähän extraakin.
            Ja Espoon ohella myös Hertsikkaakin samoilla kriteereillä. :wink:

Eikä kaikissa asioissa niin kovin kalliskaan..
            - BMW x5 f15 m50d "navetta"
            - Porsche Cayenne S
            - Range Rover Sport 3.6TDV8 HSE
            - plus pari muuta

Comment

• RiiQuu
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2003
              • 1367

Originally posted by hannuk

Uudemmat pommit Laakkoselle, vanhemmat pommit Tapiolan Essolle, erikoisimmat pommit Bouncerille.
              "Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
              - - -
              E30 325i Cabrio M-Technic I 1990
              Cäbi©

E36 M3 Coupé 1996 Clubsport ikuisuusprojekti
              G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen

Comment

• Kim
                Bimmer Rookie
                • May 2003
                • 151
                • Uusimaa

Itse huolletin autoani (E30 325i) juuri eilen ensimmäistä kertaa Tapiolan Essolla. Vaihdettiin vaihteiston öljyt sekä tuulettajan ja tehostajan hihnat (omat öljyt & hihnat mukana).
                Asentaja teki n. 2 tuntia töitä, jonka aikana omatoimistesti tarkasteli muitakin paikkoja, lisäsi peräöljyä yms.. ja turisi mukavia BMW autoista. Omistaa itsekin kuulema E34:n. Neuvoi auliisti kun kyselin vähän kaikenlaista mm. ventiilien säädöistä yms..Lopuksi tarkastettiin ja säädettiin motronic kohdalleen.

Kaikki duuni maksoi yhteensä uskomattoman vähän, vain 28 euroa. Siihen tuli tosin kymppi päälle kaikenlaista pikkuosista, muttereita, tiivisteitä, peräöljyä yms...Niin ja lopuksi kun olin jo saanut laskun, asentaja sääti pyynnöstäni vielä "roikkuneen" kuskin oven kuntoon. Ei veloitusta.

Kaikenkaikkiaan erittäin ammattitaitoista, huolellista ja asiakkaasta kiinnostunutta palvelua ja ennen kaikkea edulliseen hintaan! Kyseessähän on vieläpä entinen merkkikorjaamo, joten asiantuntevuutta varmasti löytyy... Suosittelen lämpimästi! Itse ainakin aion jatkossa suosia ko. korjaamoa.

Suuremmat remontit ja muutostyöt voi sitten hoitaa vaikkapa HBP:llä jos erityisempää osaamista tarvitaan...
                E53 X5 3.0d Sport Individual '07

Comment

• Rockwell
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2003
                  • 1713
                  • Helsinki

www.hupi-auto.fi jos essolle jonoa Vaikka voihan tonnekkin olla jonoa..
                  BMW F31 330d M-Sport -13
                  ex. BMW F21 116i -13
                  ex. BMW 540i(g) Touring -01
                  ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
                  ex. BMW 316g -99
                  ex. BMW M5 Touring -92
                  ex. BMW 535i -91
                  ex. BMW M5 -91
                  ex. BMW 325i Touring -90

Comment

• Playa
                    Bimmer Fanatic
                    • Apr 2003
                    • 281
                    • Helsinki

Originally posted by RiiQuu

Uudemmat pommit Laakkoselle, vanhemmat pommit Tapiolan Essolle, erikoisimmat pommit Bouncerille.
                    juuri näin :!: :lol: 8)
                    Jake

Comment

• TomiT
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jun 2003
                      • 1121

Originally posted by Playa
                      Originally posted by RiiQuu

juuri näin :!: :lol: 8)
                      näin näen asian myös, on tuota ämmäläistä tullut bouncerilla käytettyä, sieltä kun sen hankinkin. Näinpä ainakin tuo viime huolto erittäin maltillisen hintainen ottaen huomioon että ainakin laakkosella nuo vanhemman ämmäläisen huoltojen listahinnat pyörii taisteluhelikoptereissa...

Itsellä ei minkäänlaisia kokemuksia tuosta essosta, mitä nyt akkua ja kaapeleita sieltä lainannut, silloin ainakin palvelu kohdallaan täytynee sekin paikka koestaa joskus.

Comment

• Kyytsis
                        Bimmer Enthusiast
                        • Mar 2003
                        • 3472
                        • Helsinki

Originally posted by M60
                        Tänks tosta linkistä 8) Vaan melkoisesti näytti löytyvän ristiriitaisia kokemuksia vähä lafkasta kuin lafkasta..Toisaalta kieltämättä yksi huolto näytti nousevan tossakin debatissa ylitse muiden :wink: Eli eikai se auta muuta ku pitkistä varausajoista huolimatta sinne koettaa alkaa aikaa varailemaan.
                        Pitkät varausajat? Mä soitin sinne muistaakseni ke ja perjantai aamuun sain ajan... Lupasivat vielä että auto on päckinpusiness puoliltapäivin. Loistavaa palvelua! Ei tosin ole iso remontti, öljyn vaihto, venttiilien säätö, päästömittaus ja seokset...

Comment

• teepee
                          Bimmer Rookie
                          • Jul 2003
                          • 149
                          • Helsinki

Omasta kokemuksesta voin kyllä suositella jättämään ainakin Hertsikan Laakkosen väliin. Auto on ollut siellä kolmen huollon takia, joista yksi peltikorjaus siinä niiden yläkerrassa, ja joka kerrasta on tullut sanomista, kun huoltoaika on joskus kuukauden jonotuksen jälkeen viimein järjestynyt. Viimeisellä kerralla oli lähellä, ettei menty käräjille. Lisäksi asiakaspalvelutehtävissä toimivan henkilön pitäisi ymmärtää olevan aukomatta päätään maksavalle asiakkaalle, vaikka kuinka harmittaisi asiakkaan "kallis" tuontiauto ja teknisen ammattitaidon puute. En mä sitä autoani pajalle veisi, jos osaisin itse korjata sen.

Tapiolan Essosta on kuulunut vain hyvää. Itselläni ei ole omakohtaisia kokemuksia siitä, mutta parin viikon päästä todennäköisesti on.
                          E39 530dA Touring '01
                          http://www.peltonen.com/

Comment

• M60
                            Bimmer Rookie
                            • Feb 2004
                            • 63

Liityin juuri Tapiolan Esson suosittajiin itsekin=loistavaa ASIAKASPALVELUA (toisin kuin eräällä nimeltämainitsemattomalla maahantuojan huollolla PK-seudulla :o ), ammattitaitoa ja huolellista työtä(se tehdään mistä laskutetaan ja pikkasen enemmänkin). Tiedänpähän itse kenelle autoni vastaedes vien.

Ei ole bisnesmies sellainen joka ei tajua sitä että pitkällä tähtäimellä asiakkaan tyytyväisenä pitäminen kannattaa aina myös taloudellisesti.

Comment

• Nokkis
                              Bimmer Rookie
                              • Mar 2004
                              • 132
                              • Helsinki

Se on siis totta mitä jengi on hehkuttanut tapiolan essosta hyvä itse olen käyttänyt autoni tutun koulussa jossa se itse tekee työt joten uskollan sinne jättää autoni huoltoon! autolleni on huolto varattu jo ensiviikolle! jos on joku tuttu jossain koulussa missä pystyy teettämään huollon ja luottaa siihen ni se on kyl huomattavasti edullisempaa ja kaiken tämän hyvä lisäksi jos joku menee vituiks(näin ei ole käynyt) ni koulu joutuu maksamaan korjauksen merkkiliikkeessä!
                              Säälin saa ilmaseks...Kateus on ANSAITTAVA..

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎