Hah, sama löytyy myös omasta kiesistä...Mutta pakko myöntää, että ei oo hajuakaan mikä toi on??? Sen verran oon siihen perehtynyt, että kokeilin painaa sieltä päästä kun auto käy....Sehän liikkuu se "nappi" siinä...
--------------------------------------------------- E91 325d M-Sport ex. E36 320 coupe -97, E46 320 sedan -99, Audi A3 2,0 Fsi -04, E46 330iA-02, Skoda Octavia RS -07, z3 roadster 1.9 -98
kokeilin tuota syysteemiä kun auto on käynnissä niin sieltä kuulu suhina eli meniskä tuo suoraan imusarjaan ja päästäs sieltä painetta ulos...villi arvaus on että tuo liittys jotenki johonkin polttoainekaasujen takasinkierrätykseen imusarjaan eli oisko joku yhteys aktiivihiilisuodattimeen mikäli autossa on sellainen varusteena...
tästä oli jo joskus keskusteluu mut en löytäny enää sitä (tai en osaa). En kyllä enää muista mikä toi oli mut joku venttiili se muistaakseen oli (mullakin oli 325i coupes moinen)
Meneekö siihen sähköjohtoja?
Joku kellä on autossaan sellainen, niin vois ottaa isomman kuvan siitä ja vaikka paikasta, jonne mahdollisen letkun toinen pää menee.
Munkin täytyy käydä kahtomassa josko mun 325sta löytys moinen vempain, sit mä pääsen mukaan "tähän mullakin on tollanen, mut en tiedä mikä se on" -keskusteluun...
Nykyiset Audi A4 Avant 1.8 TFSI 118kW quattro -09 Audi A3 1.6 75kW Aut. -00 Yamaha YZF-R6R -06
Entiset BMW 320iA 2.2 Aut. e46 -01 BMW 523iA 2.5 Aut. e39 -97 BMW 320i 2.0 e46 Touring -00 BMW 325i 2.5 e36 -91
ei ainakaan se. itellä samanlaine vipstaaki (vähän syvemmällä kylläkin) ja painaessa sitä vempulaa tuntuis imevän ilmaa eli varmaankin joku alipainesysteemi. tosin samalla syttyy luistonestonvalo ja se sammuu vasta sammutettaessa virrat.
Comment