Heips. Onko minkälainen homma maalata tuon e30 ovipahvit ja takapahvit mustaks? Minkälaista maalia pitäis olla? En oikein tykkää tosta harmaasta sisustasta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Sisustan maalausta
Collapse
X
-
Originally posted by Mikkomies84Heips. Onko minkälainen homma maalata tuon e30 ovipahvit ja takapahvit mustaks? Minkälaista maalia pitäis olla? En oikein tykkää tosta harmaasta sisustasta.Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
kattoverhoilua voisi kokeilla vaikka wurthin mattamustalla, tms. Ota se katon etuosassa oleva aurinkolippa "paneli" pois ja kokeile sinne (jos sulla on sellanen )
Etupahvit voivat tosiaan jäädä vähän tahmeeksi.. Nahkamaalilla sitten jos mikään muu ei pysy, saa suutarilta, maksaa ~8-10€ pieni purkki.
Comment
-
-
vinyylispraylla vaan... ostat jostain varaosa tai maalipuljusta purkin ja suihkit sillä. itse maalasin sillä joskus autosta siis edellisestä oviverhoilut ja penkit eikä mitään ongelmia ollut. kolme-neljä vuotta oli auto minulla ja vähän ajansaatossa sekä penkit käytössä vaalenivat mutta ei edes rumasti
Comment
-
-
kattoverhoilua jos meinaat maalata nii maalaa mattamustalla..E38 740ia -94
E46 316 -00
Volvo S60
EX:E30 m50turbo Touring Mtech2 340hp 410nmo,5bar@
E36328i cabrio, E30 316 -91, E30 323turbo,E30 m3, E46 330ia M-sport2, E30 M50B25 Touring -90, E30 335i Hartge, E30 320i, e36 316i, e34 525i, e30 M10b20turbo
Comment
-
-
motoneteistä ainaski ja taitaa olla melkein useimmissa varaosaliikkeissä. oon ite kokeillu motipin mustaa ja hyvin on toiminu, sitä saa myös valkoista. taitaa hinta olla 400 ml jotain 7-8 e
niin ja yks riittää kyllä pahveihin ja konsoliin reippaasti. toimii siis muoville, vinyylille ja nahalle (testasin vanhaan rotsin reuhkaan,kun oli päässy huonoks )Last edited by gummi; 11-05-2005, 23:06.
Comment
-
Comment