Announcement

Collapse
No announcement yet.

bmw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • marlus
    Newbiemmer
    • Mar 2005
    • 2
    • Helsinki

    bmw

    Katsastuksessa ilmoitettiin ,että takatukivarren etukiinnitys revennyt+tukivarsi ruostevaurioitunut.

    Minkälainen homma vaihtaa? Pitääkö koko taka-akseli vaihtaa?
    Hinta-arvio..

    Kiitos vastauksista.

    ->316 1,8 -83
  • sqxo
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2004
    • 902
    • no man's land

    #2
    Paremminkin vois otsikoida. Ja taitais kuulua ongelmat-osioon.. Vastausta en osaa sanoa kysymyseesi.

    Comment

    • Rocla
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2002
      • 7692
      • Kajaani

      #3
      Originally posted by marlus
      Katsastuksessa ilmoitettiin ,että takatukivarren etukiinnitys revennyt+tukivarsi ruostevaurioitunut.

      Minkälainen homma vaihtaa? Pitääkö koko taka-akseli vaihtaa?
      Hinta-arvio..

      Kiitos vastauksista.

      ->316 1,8 -83
      Taka-akselipalkin joudut vaihtamaan ja tukivarren. Työtä tuottaa ihan saman verran kuin koko akselin vaihtokin.

      Osien hinta ei varmaankaan tule kovin kalliiksi noita 316 taka-akseleita varmaan lojuu vieläkin ihmisten pihoissa tekniikanvaihtojen ajalta.

      Nosturilla tehtynä vaihto ei ole itsekkään aivan mahdoton toteutta, todennäköisesti joudut akselipalkin päissä olevat puslat uusimaan, puretuissa palkeissa on usein aivan llopussa ne puslat ja niiden siirtäminen palkista toiseen on todella vaikeaa, jopa mahdotonta.
      Olli.

      Comment

      • Hasardi
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2002
        • 1860
        • Der Hauptstad

        #4
        Originally posted by sqxo
        Paremminkin vois otsikoida..
        Jep, järjen käyttö otsikoinnissa on ihan sallittua, vaikka bemarilla ajaakin...
        Stadtluft macht frei.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎