Announcement

Collapse
No announcement yet.

Paikkamaalaus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bemaristi
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2002
    • 240
    • Kaarina

Paikkamaalaus

On tullut maantiellä yksi kivenisku plus ovikosketus marketin parkkiksella. Jälkimmäisestä voisi tilittää loputtomiin, on se käsittämätöntä kun parkkaat siihen viimeiseen ruutuun ihan toiseen reunaan ja silti joku onnistuu avaamaan oman vessansa oven sun kylkeen

Anyway, mikä on paras tekniikka maalata sillä orkkispuikolla noi piiloon? Onko se tulitikun perse paras vaihtoehto? Pientä perfektionistin vikaa kun löytyy, niin asiantuntijoilta kaivataan neuvoja
  • toofastforyou
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2004
    • 286
    • Rauma

Kuinka isoja ne jäljet on? Haet muutaman desin saman väristä maalia kuin mitä auto on ja vetelet kynäruiskulla kolhut yli, siis olettaen, että jos sellanen löytyy...
    "tää meidän valtio edustaa just semmosta perus-tekopyhää paskakasaa, jossa julistetaan sanaa mutta toimitaan toisin"

Comment

• Bemaristi
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2002
      • 240
      • Kaarina

Oven jälkikin onneksi luokkaa kivenisku, pohjamaali paistaa nuppineulan kärjen kokosena alueena. Noista varmaan selviäisi sillä puikolla vielä? Se paras "täyttötekniikka" hakusessa.

Comment

• cricke
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2003
        • 1977
        • espoo

vastakkaiseen suuntaan kun mitä naarmu menee kunes täyttyy maalipinnalle asti, sit jollai pehmeellä rätillä hinkkaa, tollee mä ainakin oon tehnyt ja toimii, kait niitä parempiakin keinoja on..
        E38 740ia -94
        E46 316 -00
        Volvo S60
        EX:E30 m50turbo Touring Mtech2 340hp 410nmo,5bar@
        E36328i cabrio, E30 316 -91, E30 323turbo,E30 m3, E46 330ia M-sport2, E30 M50B25 Touring -90, E30 335i Hartge, E30 320i, e36 316i, e34 525i, e30 M10b20turbo

Comment

• loyal
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2003
          • 1480
          • Vantaa

Maalauta koko auto. Täällä clubin sivuilla oli kundeja ketä sai ylimaalauksen johonkin 100 euroon

Mä olen tehnyt noi ihan pienellä pensselillä ja ohentamattomalla maalilla.
          Jos sulla on orkkis pullo, niin kokeile eka paperille sitä, voi olla aika eri väristä tuo maali.
          Jos ei täsmää, mee johonkin automaalaamoon ja katso värinumero ja versio maalipinnastasi. Pikku pensselillä ja ohentamattomana, että se peittää.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎