Originally posted by Rahu
530i
Collapse
X
-
Originally posted by suffeliKuinka säätäminen tehdään?BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by RahuSalavalikosta olikohan se kohta 20 vai 21, Ohjearvona on siellä 1000 ja sitä voi säätää 750-1250 joten eiköhän varmasti tuolta väliltä oikea kulutus löydy, itselläni tuli suht oikeeksi kun laitoin 1085.Eli kerrotko vielä, että mistä sen löytää jne... Itellä tulee mieleen vain ajotietokone ja mulla siinä ei ollut kuin kymmenkunta kohtaa. Ja tämä siis siihen kohtaan missä kilometrit on. Ei itse ajotietokoneeseen.
------
G31 530d
Comment
-
-
Originally posted by suffeliKuinkas salainen tämä salavalikko oikein on?Eli kerrotko vielä, että mistä sen löytää jne... Itellä tulee mieleen vain ajotietokone ja mulla siinä ei ollut kuin kymmenkunta kohtaa. Ja tämä siis siihen kohtaan missä kilometrit on. Ei itse ajotietokoneeseen.
BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by RahuPidät oikeanpuoleista nappia pohjassa(check control)kunnes näyttöön tulee test ja sen jälkeen etenet samalla napilla kohtaan 20 ja painat vasenta nappia jolloinka näyttöön tulee lock jonka jälkeen lasket vin koodin yhteen ja naputtelet sen siihen ja sitten ei muuta kun säätämään..------
G31 530d
Comment
-
-
Kyllä pienellä ajotietokoneella on samanlainen "sala valikko" sinne pääseminen ja siellä liikkuminen on vain vähän erilaista kun ei ole kuin yksi nappi. Searchilla löytää linkin missä ohjeet englanniksi.
JA itse aiheeseen, itsellä nyt -99 528 toista kuukautta alla, kulutus sekalaisessa ajossa 8.9l, iso auto niin ei vielä tuolla koneella raketti mut pysyy sillä liikenteen mukanaautomaatti olis saanut olla vaan vaikka pikkusen kiihtyvyyksiin vaikuttaakin.
Comment
-
-
Originally posted by Juho_NurmiKyllä pienellä ajotietokoneella on samanlainen "sala valikko" sinne pääseminen ja siellä liikkuminen on vain vähän erilaista kun ei ole kuin yksi nappi. Searchilla löytää linkin missä ohjeet englanniksi.------
G31 530d
Comment
-
-
Ohjeet pienen ajotietokoneen "salavalikkoon" pääsemiseksi löytyy sivustolta www.bmwtips.com sieltä klikkaa Tips & Tricks ja sieltä Electronics/Cell osastolta löytyy vinkki 9.
Tuossa linkki:
Lue tarkkaan, lopulta ihan helppo logiikka mut vähän aikaa voi mennä harjoitellessa, se hyvä pienessä ajotietokoneessa on ettei tarvii laskea mitään koodeja että saa lukituksen valikoista avattua, ohjeet sivulla. Myös ohjeet mitä mikäkin valikko sisältää löytyy sivulta.
Comment
-
Comment