Announcement

Collapse
No announcement yet.

335i:n piristäminen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pegasus
    Newbiemmer
    • Jun 2015
    • 5
    • Turku

335i:n piristäminen?

Päivää bimmeristit (ääliö nimi...)!

Ostin tuollaisen Cabrioletin, ja kyllä toi tuntuu isojen Suzukien jälkeen sellaiselta ettei kulje mihinkään. Olen 50-vuotias, tietokoneitten kanssa tekemisissä ihan liikaa joten en jaksa haeskella itse tietoa - jonkun "BMW 335 Ci viritys?" - säikeen täältä löysin, josta eivät kuitenkaan kuvat latautuneet.

Joten: vinkkejä, linkkejä, puhelinnumeroita... ja saa mulle myydäkin kamaa turboista pakoputkistoihin, suodattimiin ja lastuihin. Kantta ei kerkeä availemaan (eikä tod.näk. tarvettakaan). Tavoitteena olisi saada 4:llä alkavia teholukemia ja 5:llä alkavia vääntölukemia. Ja kyllä se niin hiljainen on vakiona, että ääntä! Moottoripyörääkin ostettaessa JOS änkkäri on vakio, se lähtee ekana päivänä lepikkoon.... Terveisin Juha 041 365 1957
  • miyli
    BTCF Member
    • Dec 2008
    • 2084
    • Naantali

Originally posted by pegasus View Post
    Päivää bimmeristit (ääliö nimi...)!

Ostin tuollaisen Cabrioletin, ja kyllä toi tuntuu isojen Suzukien jälkeen sellaiselta ettei kulje mihinkään. Olen 50-vuotias, tietokoneitten kanssa tekemisissä ihan liikaa joten en jaksa haeskella itse tietoa - jonkun "BMW 335 Ci viritys?" - säikeen täältä löysin, josta eivät kuitenkaan kuvat latautuneet.

Joten: vinkkejä, linkkejä, puhelinnumeroita... ja saa mulle myydäkin kamaa turboista pakoputkistoihin, suodattimiin ja lastuihin. Kantta ei kerkeä availemaan (eikä tod.näk. tarvettakaan). Tavoitteena olisi saada 4:llä alkavia teholukemia ja 5:llä alkavia vääntölukemia. Ja kyllä se niin hiljainen on vakiona, että ääntä! Moottoripyörääkin ostettaessa JOS änkkäri on vakio, se lähtee ekana päivänä lepikkoon.... Terveisin Juha 041 365 1957

Ota yhteyttä nimimerkkiin bliz täällä foorumilla, laita yksityis privaa hänelle niin asiat hoituu
    Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
    Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
    Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"

Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
    Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm

Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
    1/4 maili 11.8 / 205 km/h
    0-200km/h 11.40s
    100-200km/h 6,00s
    http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354

Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää

Comment

• pegasus
      Newbiemmer
      • Jun 2015
      • 5